Stappmett pluss kynnere = kvalm

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Vi hadde sein middag i dag,det ble sushi. Syns ikke jeg spiste så mye,med sushi er så godt at jeg stapper i meg uten å merke at jeg er mett før det er for seint.
Mettheten har ikke gått over enda,og så klemte det til i magen,og da ble det ikke bedre gitt.. usj. Skal ikke klage for det jeg er nå er ikke kvalm sammenlignet med det jeg har vært før i graviditeten. Men ekkelt likevel. Blæh. Noe må man klage på.

Å det er da så vondt å være slik mett å da. Og hvis det samtidig kommer litt kynnere da...å føler med deg :)

Ja,og jeg gjør det jo hver gang med sushi.. at jeg aldri lærer. Men kynnere samtidig var en ny opplevelse gitt :confused:

Sik er det når man spiser god mat :P

Sik er det når man spiser god mat :P

Ja,det er typisk. Men jeg har blitt så veldig flink til å ikke spise meg stappmett ellers,er bare den
sushien. ;)

Jeg jobber i bolig for døvblinde og der får vi middag. Er vi som lager maten også ut fra ukesmeny. Og da spiser man alltid mer,for det er så koselig å spise sammen med andre,og så skravler vi og plutselig forsyner man seg litt til selv om man egentlig er mett. Men det har jeg slutta med. Hvis jeg absolutt Må ha litt til,så blir det bare litt,og ikke en hel porsjon til.
Men sushien er vanskelig gitt.
Er vel også fordi jeg vet den ikke er like god dagen etter.

Back
Topp