Stappmett men sulten..?

Mymlen

Glad i forumet
Har de siste dagene hatt en veldig hul følelse i magen. Spesielt etter måltid når jeg kjennes skikkelig mett ut så får jeg likevel en veldig sultfølelse, synes det er ubehagelig. Noen som har det likt eller vet hvorfor det er sånn? :p

Aner ikke hvorfor, men har hatt litt av det samme her. Er ofte sulten, og går fra stappmett til utsultet på et øyeblikk :p

Ja, har en gang endt opp med å ete så mykje at eg ikkje klarte å legge meg før tre timer seinere enn vanlig fordi eg var så mett og ikkje klarte å ligge i heile tatt :-P

Jaa, veldig tungvint :p Noen som vet hvorfor det er sånn?

Var helt ekstremt i første trimester!!! Men nå er det ikke den hol følelsen. Men har jeg en god dag, kan jeg spise hele tiden :)

Har samme her nå, spesielt i forbindelse med/etter middag. Ender som regel med at jeg stapper i meg så mye at jeg gulper resten av kvelden :P

Samme her. Alltid mett før plutselig *bang* utsultet. Tror rett og slett jr begynner å ta opp såpass mye plass at det bare blir sånn.

Her har det vært slik at jeg har begynt å føle meg mett men jrg vil ha litt til. Tar bittelitt å får ekstrem vond mage og angrer bittert etterpå

Jeg har hatt det slik de siste ukene, vil ha mat hele tiden selv om jeg egentlig er/burde være mett! Gruer meg til jordmortimen på torsdag, frykter vekta har skutt i været siste ukene.. :)

Jeg har det på en måte helt motsatt. Er aldri sulten selv om jeg vet magen er tom/trenger mat. :p Kan gå lenge på mårran før jeg må spise. Når jeg først spiser meg mett føler jeg meg konstant veldig mett! Nesten litt fælt.

Men har jo et enormt matbehov for å holde energien oppe og da. :wideyed: Gått opp 2,5 kg fra startvekt.. så burde vel ikke være noe problem..

Back
Topp