stangselleri?

Det tror jeg du fint kan bruke [:)] Lykke til med lapskausen [:)]

Jeg konkluderte med at det var greit, siden jeg ikke har hørt noe annet. Men - ville nok ikke gitt det uten varmebehandling; er jo litt løkaktig og rå løk ville jeg jo aldri gitt [:)] Jeg lot mini smake på det som ingrediens i pai og han likte det godt :)

det er helt greit[8D] tror bare ikke det er så vanlig i de ferdig glassene[8D] Mye jeg lager som har mye ingredienser som ikke finnes i babyglassne[;)]

ORIGINAL: majami

Jeg konkluderte med at det var greit, siden jeg ikke har hørt noe annet. Men - ville nok ikke gitt det uten varmebehandling; er jo litt løkaktig og rå løk ville jeg jo aldri gitt [:)] Jeg lot mini smake på det som ingrediens i pai og han likte det godt :)

hvorfor det egentlig?[:)] sikkert noe jeg ikke tenker på nå, men da må jeg jo spørre[8D]

I helsedirektoratets "mat for spedbarn" står det at bladselleri inneholder mye nitrat som i kroppen kan omdannes til nitritt som kan hindre O2transporten til cellene.. Mye KAN her, dessuten er jeg jommen ikke sikker på om bladselleri og stangselleri er det samme, men det tror jeg [;)]

PS! Poden her liker rå løk han [:)][:)]

Nei, vi har en aversjon mot rå løk i min klan... Halvallergiske både søstrene mine og meg. Mamma er helt allergisk... Og så endrer den egenskaper helt etter varmebehandling. Bruker masse løk, jeg, bare aldri rå; da er det lettere å reagere på det. Og da gir jeg det ikke til babyen min, må vite [;)]

Back
Topp