stamp

appelsinen

Forelsket i forumet
er det farlig å bade i stamp, sånn varm en som holder 40 grader?
Jeg har vondt i bekkenet å har mulighet tuil å sette meg oppi en sånn
stamå, og det hadde vært heilt fantastisk [:)]

skal vel bare være veldig forsiktig med overoppheting...så kanskje sittet i små puljer av gangen og ta det en "hvilepause" innimellom[:)]

Ikke vet jeg, men jeg dusjer i MER enn 37 grader og leeeeeenge ;) Jeg tipper det er helt ok jeg da, men hvem vet.

jeg fikk klarsignal fra min lege til å bruke det da vi har en stamp på hytta som bare familien bruker. Slike offentlige må en være forsiktig med pga bakterier. Vi har som regel de samme bakteriene som familien alikevel. Varmen hadde ikke noe å si nå på dette stadiet (12 uker), det vil bare gjøre godt for oss. Eneste er angående hygienen i disse stampene. Renholdet må være fulgt nøye.

ORIGINAL: Picea

Ikke vet jeg, men jeg dusjer i MER enn 37 grader og leeeeeenge ;) Jeg tipper det er helt ok jeg da, men hvem vet.

det er ikke varmen, men bakteriene du skal tenke på.

40 grader er digg for bassilusker. og man er i mye større risiko for infeksjoner i , ja du veit, lekeplassen til mannen.

ORIGINAL: millemari

jeg fikk klarsignal fra min lege til å bruke det da vi har en stamp på hytta som bare familien bruker. Slike offentlige må en være forsiktig med pga bakterier. Vi har som regel de samme bakteriene som familien alikevel. Varmen hadde ikke noe å si nå på dette stadiet (12 uker), det vil bare gjøre godt for oss. Eneste er angående hygienen i disse stampene. Renholdet må være fulgt nøye.

Sjekket litt opp i dette under forrige svangerskap. Har nemlig utendørs boblebad som jeh ville bruke, men etter litt research besluttet jeg å holde meg unna. Det er dette med faren for bakterier... Uansett hvor nøye man er i slike bad kan man ikke være 100% sikker, hverken på om det er noe i filteret, på stampen, eller på menneskene som bruker det samtidig/ før deg... Ville nok holdt meg unna.
Kanskje heller fylle noen varmeflasker eller rett og slett stå i dusjen en stund, det gjør ganske godt det også [:)]

Back
Topp