Er 14+5 idag å skal fyre i stampen hjemmen. Har hørt at det har ikke noe å si når jeg ikke er så lankt på vei. Hva mener dere? Er stamp å jacuzzi fyfy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har flyttet inn i ny enebolig hvor utvendig boblebad fulgte med. Jeg var ikke klar over at det var noen fare her, og tok meg derfor et bad med samboeren min nå. Ble veldig bekymret, kan noen betrygge meg? Er i uke 19. Tror vi satt der i 15 min, og temperaturen var nok dessverre så høy som 39 grader. Ble ikke ubehagelig varm når jeg satt der, men fikk vondt i hodet etter badet.
Tusen takk for svar, det føles greit nå- og hjelper at vi minner hverandre på å ikke bekymre oss for myeTror ikke du skal bekymre deg alt for masse, fant dette:
Myte: Badstue og boblebad er farlig
- Her spriker rådene. Generelt er det ikke farlig med badstue og boblebad under graviditeten, men gravide skal være forsiktige med overoppheting, så det er lurt å begrense tiden i badstue og å ha noen med seg slik at man får hjelp om man blir uvel. Boblebad er fulle av bakterier, og spesielt i siste trimester bør man holde seg unna boblebad for å minimere risikoen for infeksjoner i underlivet. Rådfør deg med legen din for å få oppdaterte råd om dette.
Kilde: https://www.helsenett.no/index.php?...rskapet&catid=95:graviditet-fodsel&Itemid=516
Pass på og drikk vann, og kanskje være obs på om du merker noe ubehag i underlivet bare i etterkant, er det nytt vann osv. som sikkert er byttet i forbindelse med at dere kjøpte huset, og dere er nøye med og kanskje ta en kjapp vask før dere setter dere oppi så går det nok bra skal du seKroppen sier ifra om det er noe som den ikke liker
Kanskje ta ti min neste gang, hvis du velger å sette deg oppi igjen, se om hodepinen uteblir.
![]()
Tusen takk for svar, du har nok rettEr nok mye annerledes med boblebad hjemme enn borte.. Da det er deres egne bakterier.. Men nok viktig å skifte vann ofte og ha i nok rensegreier