Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har tenkt å benytte seg av muligheten til å få høstet stamceller fra navlestrengsblodet ved fødselen ?
Har forstått at dette er en forholdsvis ny mulighet siden jeg ikke kan finne noe om det på de vanligste sidene for gravide.
Jeg har seriøst tenkt på det ja, men jeg vet fortsatt lite om det... Kan være lurt å ha en del celler liggende.... Vet ingen ting om kostnader eller noe, men jeg syns jeg har hørt at de store sykehusene her skal kunne tilby det... Det er nytt og spennende syns jeg...
Har lest at d koster rundt 18000,-. Synest egentlig at d er litt for mye forsking og "kludring" med livet. Klar at viss noen av mine nærmeste hadde hatt bruk for stamceller, så hadde jeg sansynligvis angret på at vi ikke tok det valget å lagre stamceller. Men samtidig så skal vel livet gå sin gang... Stamcellen kan brukes på søsken også. Nå har de kanskje funne ut en måte slik at d kan brukes på voksne også.