Stalker du andre på nett?

Nei, men det hender jeg søker opp noen jeg tenker på og ikke har sett noe om på newsfeeden på lenge. Facebook bestemmer hvem jeg skal bry meg om, tydeligvis, så noen venner vises bare ikke på newsfeeden før jeg er inne på siden deres og trykker like på et par ting.

Nope. :P Kun om jeg legger til en ny venn så må jeg snoke litt på profilen, men det holder med bare én gang. ;)

Nei, har helt andre ting å bruke tiden min på, gitt ;). Er ikke mye på Facebook og har ikke Instagram, Snapchat og lignende. Det gidder jeg rett og slett ikke.

Nei, det gidder jeg ikke. :p

Blitt litt sånn her og... Er jo blitt mer reklame enn nyheter fra venner og bekjente og da ser jeg ikke vitsen :(
Ikke noe jeg gidder bruke tiden min på iallefall. Sletta kontoen min leeenge, men var så mye familie etc som bor et stykke unna som syntes det var så egoistisk og dårlig gjort av meg. Så da lagde jeg en ny konto, som jeg bare ikke bruker. :p
Har snap da! Det er kjekkere!

Holder meg hovedsaklig til newsfeeden.

Men det hender jo det dukker opp kommentarer der som får meg til å skjønne at nå har noe gått meg litt hus forbi.

Da går jeg inn på veggen til vedkommende for å se om det ligger noe mer der.
Men jeg syns ikke det er stalking. Disse veggene er ikke private.

jeg må innrømme at jeg stalket litt exer da jeg var yngre :p og nysgjerrig :p men det er leeeeenge siden jeg gadd å bruke tiden min på nå :p selvom jeg ble litt nysgjerrig når det ble nevnt i et innlegg tidligere her! *hahaha* /håpløs

Back
Topp