Stalker du andre på nett?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er du en av de som scroller tidslinjen og bilder til venner og bekjente på FB?
Er du stadig innom de samme personene å leser om livet dems?

Hvorfor stalker du andre? Og hvem?

er nok en del på face, men scroller bare new feeden så dukker det ikke opp der så hvet jeg ikke hva som skjer..... eller vel leser heller ikke new feeden så nøye heller;P

Haha nei. Det gidder jeg ikke altså :p Eneste jeg søker er om noen prater om noen og jeg husker ikke hvem de. Da søker jeg navnet deres så jeg får se bilde. Jeg er dårlig på navn altså :p

Ellers ser jeg på newsfeeden. Får jo med meg det meste da :)

Haha nei. Det gidder jeg ikke altså :p Eneste jeg søker er om noen prater om noen og jeg husker ikke hvem de. Da søker jeg navnet deres så jeg får se bilde. Jeg er dårlig på navn altså :p

Ellers ser jeg på newsfeeden. Får jo med meg det meste da :)
Samme her :p Navn er ikke min sterke side..

Scroller newsfeeden, thats it :) mer enn det gidder jeg ikke :p

Kun inne på tidslinjen til andre om det er noe jeg skal finne for å dele eller vise som jeg har sett/lest tidligere eller hvis jeg prøver å finne ut hvem noen er. :p Men jeg scroller mest newsfeed :)

Nei. Er sånn ca. dritt lei av Facebook.

Nei det er jeg ikke :)
Men kjenner ganske mange som gjør det :p de er nysgjerrige bare, glade i sladder og de liker å ha peiling på hva andre driver med

Merker det kan snike seg på i perioder, eksamensperioder når man skulle gjort alt annet, that is :p

Nei, har aldri hatt facebook! Interesserer meg midt i blinken for å si det mildt:)

Stalker alle jeg ikke er venner med på FB/Instagram/LinkedIn.

Stalking er definitivt en av mine store hobbyer. Love it!

Får jeg nys i et rykte gjør jeg all detektivarbeid jeg kan. For å bekrefte eller avkrefte. I følge mine venninner er jeg rå til det.

nah. jeg har bedre ting å bruke tiden min på :) Men det hender jeg titter innom venner på facebook for å se hvordan det går med de, siden det kan være lenge siden jeg har pratet med de evnt ikke har sett noe i feeden på en stund :)

Vel, det haaar vel hendt at jeg har gått inn og stalket en eks eller to.. Kanskje spesielt da jeg var singel... og spesielt hvis de fikk ny dame.. HVEM er den kjerringa tro..? :p :hilarious: Ellers ser man jo det meste i news feeden.. :p

Neh, så vidt jeg orker å ta turen innom facebook :p

Lite stalking her. Jeg tror jeg er den som vet minst om alle rundt oss.
Kan få med meg ting om det dukker opp på newsfeeden på facebook eneste, men der er det jo stort sett lite interessante ting

Ikke av de jeg kjenner. Men hender jeg gjør det med andre:p Spesielt på en gruppe på fb, der må jeg innimellom sjekke ut noen medlemmene:o

Back
Topp