stakkars vesla..

TiraV

Gift med forumet
...fekk seg sykkel på laurdag. SÅ stolt!! Sykla inne og ute på terassen. Søndag var ho klar på terassen og sykla klokka åtte på morgonen [:D] Fekk ha den med på besøk til besteforeldrene sine, og viste den fram, og fekk prøve den ute på vegen.

I går var me raskt ute og ho sku sykle, gjekk skikkelig på tryne, svæær kul i panna og skrubbsår frå sida av auga, på skrå ned og stort sår under nasen. Ein ting veit eg...ho skal ha ny hjelm, for den ho har såg ikkje ut for å ha tatt av noko som helst [:(] (nei, ho hadde den ikkje langt bak på hovudet)

Var litt redd ho aldri sku sette seg på sykkelen igjen, men heldigvis..var ute å sykla igjen i dag, men eg måtte halde ho fast heile tida, og nedoverbakker var ikkje aktuelt [:)]

Stakkars lita! Ikke morro å dette av!

Julie elsker også sykkelen sin! Vi er ute å sykkler hver dag etter barnehagen![:)]

Er det 3hjulssykkel eller 2 hjul med støttehjul hun har fått?

huff stakkars hørtes ont ut både før ho og mamma hjerte :-)
men va no bra ho ikkje fikk skrekken før sykkeln da.

Stakkars lille! Det hørtes vondt ut!
Bra du fikk ho opp på sykkelen igjen, ellers kunne det blitt vanskeligere.

ORIGINAL: skravla

Stakkars lita! Ikke morro å dette av!

Julie elsker også sykkelen sin! Vi er ute å sykkler hver dag etter barnehagen![:)]

Er det 3hjulssykkel eller 2 hjul med støttehjul hun har fått?

Er 2hjul med støttehjul ho har fått, er så utrulig stolt! Så veldig glad for at ho ikkje tok skrekken fullstendig [:)] Skal heller gå krokbøyd og halde henne fast ei stund til ho føler seg tryggare igjen [:D] På terrassen sykler ho aleine då.

Var ganske ubehagelig opplevelse, for eg rakk ikkje ta tak i setet hennes før ho satte fart, OG eg hadde minsten på trehjulsykkel, så kunne liksom ikkje slippe han for å løpe etter ho heller...vart litt dilemma/konflikt oppi hovudet mitt der, for såg ho kom til å ramle, men kunne ikkje så godt slippe minsten nedover vegen i tillegg! Merkelig følelse... [&:]

barna får for stor fart på 2hjulsykler , de er for små til å beregne avstander og bør ikke ha 2 hjul før 6år, jeg sataer på 4-5 år trår heller til med en dbs 3 hjuling , går litt fortere en de små 3 hjulingene. men 2 hjulinger er jo billigere, jeg har en i garasjen, veldig fristende å la henne prøve, men her er det bare bratte utforbakker.
Godt jenta di hadde hjelm[;)]
Guttungen min går rundt med horn i panna og....falt på komoden til slsteren

ORIGINAL: Smiley!

Stakkars lille! Det hørtes vondt ut!
Bra du fikk ho opp på sykkelen igjen, ellers kunne det blitt vanskeligere.

[:)]

Back
Topp