Stakkars svigermor!

Apeloffen

Forumet er livet
I går hadde vi kaffebesøk av svigers! Da svigermor skulle hilse på Elias, så han bare rart på henne, dro fram den største surleppa og satte i ett vræl! Gutten virket jo livredd stakkars! ikke så greit å være så redd farmor nei. Iløpet av besøket da hun skulle prøve å få øyekontakt med han, så vrei han bare hodet unna.. Ogn år svigermor igjen skulle si hadet til han, så begynte han å storskrike igjen..

Dere kan tro vi fikk oss en god latter![:D]

Men er det ikke litt tidlig for en baby på 3,5 mnd å reagere slik på folk da?

Det kan ikke ha vært noe koselig for farmor nei [:(] Men det var jo litt morsomt også [:D] Får håpe at det går over- for både farmor og Elias sin skyld!!

Kan nok henne at det var mest tilfeldig ja. Men det henner at barn reagerer veldig på menesker som vil litt for mye eller er litt nervøse rundt dem. Min sønn hadde et sånt forhold til sin oldemor, men n er alt i orden. Tar bare litt tid.

Frida reagerte slik på søskenbarnet mitt, fant ut at hun reagerte på stemmen hennes. Litt skarp og litt høyrøstet. Liker ikke henne ennå, men det går vel over.

Hihi[:D] Stakkars farmor[&o]
Barn er jo så forskjellige. De reagerer p¨forskjellige ting.
Det kan jo ha vært lyden i stemmen som utløser noe hos lille Elias.....
Håper de blir gode venner etterhvert.[:)]

hehe ja, det går vell over etter hvert håper jeg! Var nå en litt morsom hendelse da..Værste jeg har sett! hehe[:D]

hehe...litt morro da[:D]
håper det går over for både elias og farmor sin del...
har han bestandig reagert sånn på henne eller var det bare denne gangen?

stakkar farmor da[:(].
Men det går sikkert over etterhvert det der[;)]

Uff da, det er sikkert ikke så moro nei.. hehe..

nei han har aldri reagert sånn før! Synes bare det var litt tidlig å reagere slik, ut ifra det jeg har hørt! Ser ut som han har ett godt forhold til farfarn da...så det er jo bra...[:)]

Hun hadde ikke på seg noe rart da som han ble redd for?? briller eller noe sånt?
Vet at Sander reagerte enn del på briller før..

Jo, briller har hun...hvem vet..kanskje han synes hun hadde fæle briller? hehe[:D] Neida.. Er spent på å se om dette fortsetter da.. Håper det var ett engangstilfelle..[:)]

Back
Topp