Stakkars stakkars mannen..

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
På et foreldremøte i bhg der barna hans går,fikk jeg han til å stille opp i su..og han ble da eneste hanen:P I kveld har de møte,starta 19.30 og de er ikke ferdige enda! Nå er d en som er temmelig rastløs og lei dette syforening møte,for nå får jeg meldinger der d er tydelig at han vil hjem:P får lite sympati fra meg da jeg bare mobber han tilbake:P hihi:D

Egentlig er jeg jo sjalu,elsker jo sånt selv! :P

Så bra du fikk han til å stille. Er alt for få fedre i Fau og Su. Sitter selv, og vi er bare damer ;)

Så bra du fikk han til å stille. Er alt for få fedre i Fau og Su. Sitter selv, og vi er bare damer ;)
Var d jeg tenkte også:) og siden d er bare han som kan stille i bhg av oss og jeg ikke kjenner så mange,så tenkte jeg d kunne være en grei måte å bli kjent med andre foreldre også,siden han ikke kjenner så mange selv;)

Flinke dere er!

Blir IKKE meg som blir med på slikt her i huset, det er i hvertfall helt sikker. Hater alt som har med møter og samarbeid og slikt å gjøre.

Mannen er derimot veldig glad i sånt og er en finfin kandidat når tiden for slikt er inne

Flinke dere er!

Blir IKKE meg som blir med på slikt her i huset, det er i hvertfall helt sikker. Hater alt som har med møter og samarbeid og slikt å gjøre.

Mannen er derimot veldig glad i sånt og er en finfin kandidat når tiden for slikt er inne
Takk!:)

Er omvendt til oss da. Han liker ikke å sitte sånn alt for lenge i selskaper eller hva d måtte være,mens jeg eeeelsker d!:) positive med d er jo at vi møtes litt på halvveien,han blir "tvingt" til å ta seg tid og ta d mere med ro...vent litt..blir bare en vinn-vinn situasjon for meg d!;)

Takk!:)

Er omvendt til oss da. Han liker ikke å sitte sånn alt for lenge i selskaper eller hva d måtte være,mens jeg eeeelsker d!:) positive med d er jo at vi møtes litt på halvveien,han blir "tvingt" til å ta seg tid og ta d mere med ro...vent litt..blir bare en vinn-vinn situasjon for meg d!;)

Hadde ødelagt hele dagen min om jeg måtte i et sånt møte med i overkant positive fruer som syns sånt er gøy. Flytta akkurat dør borettslagsvervet falt på oss, og nå slipper vi unna slikt! FAU/SU går vel på rundgang, så håper mannen tar dem for oss. jeg skal heller stille opp som vakt eller selger eller lage vaffelrøre w/e.

På et foreldremøte i bhg der barna hans går,fikk jeg han til å stille opp i su..og han ble da eneste hanen:p I kveld har de møte,starta 19.30 og de er ikke ferdige enda! Nå er d en som er temmelig rastløs og lei dette syforening møte,for nå får jeg meldinger der d er tydelig at han vil hjem:p får lite sympati fra meg da jeg bare mobber han tilbake:p hihi:D

Egentlig er jeg jo sjalu,elsker jo sånt selv! :p

:knegg: Stakkars mann :)

Hadde ødelagt hele dagen min om jeg måtte i et sånt møte med i overkant positive fruer som syns sånt er gøy. Flytta akkurat dør borettslagsvervet falt på oss, og nå slipper vi unna slikt! FAU/SU går vel på rundgang, så håper mannen tar dem for oss. jeg skal heller stille opp som vakt eller selger eller lage vaffelrøre w/e.
Hihi;)
Noen må jabbe og noen må jobbe vettu:D

Back
Topp