nå syns jeg så synd på snuppa at jeg abre gråter nesten... jeg tåle rmye men n syns jeg hun har fått nok...
je har bytta nick fra mamma til2søtesmå
elisabeth har nå vært syk siden desember vi har vært mer på sykehus enn hjeme og hun bir aldri bra slev emd alt av medsiner hun får i tilegg til cpap.
så tok jeg kontakt med barnelgen og forklarte og da ble det satt i gang med at noe mp skje,
så til tirsdag reiser vi til rikshospitalet for utdredning på hvorfor hun ikek blir kvitt slimmet i lunge rog bronkier og er tett hele tiden
hun skal ta bronkoskopi i tilegg til ct og røntgen av lunger,, og lungemålinger ja alt som har me dlunger...
jeg får så vondt av henne hvor mye hun må tåle..
hun har jo fått astma av dette men de sier jo hun vokser av seg dette men fytti og hun hoste rog den pusten oga t hun abre må være ps ykehus
føler megs om en grusom mamma som ikek kunne beskytte henne mer mot dette,,,,
tpårene bare presser på stakkars jenta mi
hun e rhelt med p alle andre måter, e rbare lungene som sliter litt,,,,
huff og jenta smmiler og ler og er superfornøyd,,,,
jeg er sås tolt av henne og en så vondt i mammahjerte,, dette hadd ehun ikek fortjent
huff jeg vilel så helelr hatt det enn hun... lilel mirkalebabyen min
je har bytta nick fra mamma til2søtesmå
elisabeth har nå vært syk siden desember vi har vært mer på sykehus enn hjeme og hun bir aldri bra slev emd alt av medsiner hun får i tilegg til cpap.
så tok jeg kontakt med barnelgen og forklarte og da ble det satt i gang med at noe mp skje,
så til tirsdag reiser vi til rikshospitalet for utdredning på hvorfor hun ikek blir kvitt slimmet i lunge rog bronkier og er tett hele tiden
hun skal ta bronkoskopi i tilegg til ct og røntgen av lunger,, og lungemålinger ja alt som har me dlunger...
jeg får så vondt av henne hvor mye hun må tåle..
hun har jo fått astma av dette men de sier jo hun vokser av seg dette men fytti og hun hoste rog den pusten oga t hun abre må være ps ykehus
føler megs om en grusom mamma som ikek kunne beskytte henne mer mot dette,,,,
tpårene bare presser på stakkars jenta mi
hun e rhelt med p alle andre måter, e rbare lungene som sliter litt,,,,
huff og jenta smmiler og ler og er superfornøyd,,,,
jeg er sås tolt av henne og en så vondt i mammahjerte,, dette hadd ehun ikek fortjent
huff jeg vilel så helelr hatt det enn hun... lilel mirkalebabyen min