Stakkars stakkars lille babyen!

Lisa81

Forelsket i forumet
Sitter å hylgriner jeg[:(][:(]
At noen kan gjøre en liten forsvarsløs baby, noe så vondt[:@]
Grusomt!!!

stakkars baby,er jo helt forferdelig[:(]
syke syke kjerring,håper hun blir buret inne resten av livet..
hva får mennesker til og gjøre noe sånt med et lite barn som ikke kan forsvare seg på noen som helst måte[:@]

ORIGINAL: tonje83

stakkars baby,er jo helt forferdelig[:(]
syke syke kjerring,håper hun blir buret inne resten av livet..
hva får mennesker til og gjøre noe sånt med et lite barn som ikke kan forsvare seg på noen som helst måte[:@]

sign.

Eeehm, tror jeg hopper over å se den videon jeg..
Kjenner at det knyter seg i magen bare ved å tenke på hva den inneholder[&:][&:]
Blir så like overraska hver gang jeg hører om slike saker, skjønner ikke at det går an![:'(]
Blir sååå forbanna!!![:@][:@][:@][:@]

Fy fader..helt sjokkert!!
Skjønner virkelig ikke hva som får mennesker til å gjøre sånne ting mot forsvarsløse barn..
Tragisk!!

klarte ikke se hele videoen jeg[:(] Den dama der fortjener dødsstraff!!

SJOKKERT[:(][:(][:(][:(][:(] Hvordan i alle dager går det ann å behandle en liten baby på den måten. HVA GÅR DET AV DAMA............ Blir så sint. det går bare ikke ann.....

Hva har denne lille uskyldige babyen gjort for å fortjene dette?

Finner bare ikke ord[:@][:@][:@]

Å, herregud, stakkars lille baby[:(][:(][:(] Jeg orket ikke se hele videoen, ble helt kvalm....Hvordan er det mulig, å gjøre noe sånt???

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Jeg blir så SIIIIIIIIIIINT!!!!!!!!! At det går an! Jeg banner aldri, men fytti helvete, for ei drittkjerring!!!!!!! Selv om jeg er en sart sjel måtte jeg bare se på, og nå sitter jeg og griner her. Har lyst til å bare gå og vekke Aksel og holde ham i hendene mine..

ÅÅÅÅÅH, kjenner jeg blir så forbanna at jeg nesten koker over... [:@][:@][:@]
Stakkars lille babyen aner fred og ingen fare.. [:(]

ORIGINAL: Bambling

Kan ikke si jeg gleder meg til å finne dagmamma når jeg ser sånt.. 

Nei fy skjønner e godt!![:@]

Er det vanlig å spørre om vandelsattest når man skal ha dagmamma??

Ååååå, fy fy fy fy fy faen!!!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ÅÅ, fy f... Skjønner virkelig ikke hva som får folk til å gjøre noe sånt mot små uskyldige barn.. Ser jo ut som om hun gjør det bare for å gjøre det. Som om hun får det til å føle seg bedre..
Fikk rett og slett vondt inni meg.. [:(][:(]

Huff... jeg merker jeg skulle hørt mer på den advarselen din.. det er det mest grusomste jeg har sett! Tårene begynte å trille med en gang..
Jeg skjønner ikke at det er mulig... det som er værst å tenke på er at det er mange flere barn i verden som blir mishandlet..
Jeg ble ikke bare lei meg.. men jeg merka at jeg ble sinnsykt forbanna!! Hadde lyst til å slå ho barnepiken igjennom pcen og filleriste ho..
Sånne folk skal sitte inne for ALLTID!! Det er jo noe heeelt skrudd oppi hode på de, og det kan aldri helbredes... BUR DE INNE OG LA DE BLI DER!!
Vi trenger ikke sånne folk blant oss.. få de vekk!!

ORIGINAL: Spent24

klarte ikke se hele videoen jeg[:(] Den dama der fortjener dødsstraff!!

Heeeeelt enig!!!!

ORIGINAL: Headliner

Etter å ha lest hva dere skriver her så tør jeg ikke å se den. 

Det holder jeg med deg i... jeg merker jeg angrer litt på at jeg så den.. har vært rystet i hele dag på grunn av den[&:]

Back
Topp