stakkars samboeren min

Rødtopp86

Gift med forumet
Hei jenter..
I natt har vært en LANG natt. Sambo kom hjem etter å ha mekket på veteranbilen sin. Vi slappet av og koste oss. Når vi la oss klagde han litt over at han svei og rant på øynene, men han har nettopp blitt ganske kraftig forkjøla, så han trodde det var det. Når klokka var halv 2, klarte han ikke mer, det svei og rant og han klarte ikke å åpne øynene. Da fikk eg vite at han hadde sveist en del på bilen sin, og at det var ikke alltid han hadde vært like flink med å ta på seg beskyttelsesmaske...han var blitt sveiseblind...så da bar det av gårde til legevakten. Han kunne nesten ikke se, så eg fungerte som førerhund [;)] Var på legevakten i 3 timer. Han fikk noen bedøvende dråper, dette gjorde de to ganger, det som er med de dråpene er at han bare kan få de hver 2. time, derfor måtte me være der så lenge. Var hjemme igjen kl. 5, hoppa til køys. Hadde tenkt å stå pp kl 8, men kroppen sa nei. Men nå måtte eg opp, har jo eksamen i morgen. Min kjære ligger og sover, har dryppet han på øynene en gang i dag. Virker mye bedre, og det er kanskje litt stygt å si, men han ble sykemeldt til og med mandag, så etter at eg har tatt eksamen, har vi langfri sammen [:)]

(oi, sorry, dette ble langt!)

Huff... Stakkar... Det er visst veldig vondt å bli sveiseblind har jeg hørt... Får håpe han blir fort bra igjen da... Også kan dere kose dere med langfri sammen... [:D]

Huff. Det er vist grusomt vondt det der. Mannen min er heller ikke alltid flink til å bruke maske. Han fikk noe "gørr" på øye en gang han sveisa. Måtte skrape det vekk og bruke dråper. At de skal være så forbaska tøffe [&:] kan ikke helt forstå det [8|] "hobbysveisere"

Uff ikke bra.. Øynene er så sårbare.. og det er så sinnsykt vondt!! Håper det går fort over.. men det er jo deilig å ha han hjemme da.. [:D] 

ORIGINAL: lucy.

Huff. Det er vist grusomt vondt det der. Mannen min er heller ikke alltid flink til å bruke maske. Han fikk noe "gørr" på øye en gang han sveisa. Måtte skrape det vekk og bruke dråper. At de skal være så forbaska tøffe [&:] kan ikke helt forstå det [8|] "hobbysveisere"

Du kan så si, det som er litt "morsomt" er at samboeren min er mekaniker av yrke, så han vet godt at han må ha på utstyr. Tullet med han i går og sa at neste gang limer eg maska til ansiktet hans [:D]

ORIGINAL: MaddeLiten

Uff ikke bra.. Øynene er så sårbare.. og det er så sinnsykt vondt!! Håper det går fort over.. men det er jo deilig å ha han hjemme da.. [:D] 

Ja, de er det. Han innrømmte i går at han i en liten periode mens vi kjørte til legevakten hadde fått litt panikk og var redd for at han hadde mistet synet for gpdt. Stakkars. Så er han så søt nå, når vi satt på legevakten sa han hele tiden at han skulle kjøpe noe fint og dyrt til meg siden eg, som er høygravid, hadde orket å stå opp og kjøre og geleide han til legevakten, når eg kunne sendt han avgårde i en taxi[:D] Hadde aldri gjort det da, må jo stille opp for samboeren min [:)]

Huff stakkar har hørt om at det skal være veldig vondt[:(] Samboern min har også vært sveisblind en gang aldri mer sier han

Er han mekaniker ja. hm... burde vite bedre [:D] tenk, sende han avgårde i taxi, he he, skulle tatt seg ut. Bra han setter pris på at du fulgte han da [:D] Og gaver mottas alltid med et stort smil [:D][:D][:D] Får håpe han føler seg bedre.

Back
Topp