Stakkars samboeren min! <3 *Samleie*

MammaMJ

Elsker forumet
Blir mye samleie innlegg fra meg.. Skulle tro jeg var en kanin! Haha :-) Etter sex nå hadde jeg fått blod på laken og alt... Blir ikke mer sex nå sa jeg.. (Sleit veldig med dette sist også..) irriterer meg sånn! Unødvendig bekymring.. Flere som blør lett? Gjør dette ved underlivssjekk osv og! Utenfor svangerskap....

hehe

Her har det ikke vært no sex siden jeg blei gravid altså...hehehe, stakars mann, men sånn er det bare, hehe, hadde det ikke vært for at vi jobber så utrolig forskjellig til tider, så hadde det jo sikkert blitt mer på han den mnd før jeg fant ut at jeg var gravid da, men nå etter jeg fikk vite det, er det litt stopp...og det er netopp fordi jeg ikke orker engste meg for om alt er bra osv hvis jeg begynner å blød.. liker ikke å være så engsetlig, men det er jeg nå da, så får nok bare leve med det.. enn så lenge..han må vel få seg no til slutt! hehe

Kan få seg noe etter uke 12 da! Hæhæ.. Er nesten litt ille, men orker ikke de bekymringene jeg altså.. Blir dårlig av det :P Nå er det stopp her!

ja etter uke 12 får det vel være greit! hehehe

Her har vi 2-3 ganger i uken. Jeg har fått mer sexlyst (fikk det i forrige svangerskap også), og han har også fått mer "lyst" på meg også, virker det som. :)
Jeg føler meg som ei sprengt ku allerede, men det tenner visst han.. Rare mannebeinet mitt! :P

Har ikke blødd noe verken nå eller i forrige svangerskap. 
Men noe er litt mer ømfintlige der nede, og særlig under svangerskap. Det er nok ikke farlig, selv om hjertet sikkert hopper noen ekstra slag når man får øye på blod.

Ja jeg slet forrige gang.. men det er bare små blodblemmer pga presset fra svangerskapet.. disse sprekker hver gang man har sex, eller som oftest.. dette er IKKE skadelig for deg eller fosteret.. men om det er dette kan jeg jo ikke si, men det var det som var med meg iallefall.. mitt råd er å spørre legen og heller sjekke deg og se om du har slike blodblemmer

Jeg sliter så fælt med kramper...får ordentlige kramper kan ligge å vri meg å kjenne det i flere timer etterpå...har hørt det er fordi livmoren trekker seg sammen...jeg liker det ikke så derfor blir det ikke noe her i gården... har rett og slett ikke lyst...sikkert ikke så gøy for kjærsten men :-S 

Må ikke bekymre dere så mye. Leste faktisk i en gammel avis her nå (driver å flytter) at hyppig sex i svangerskapet er å anbefale..:) Blør heldigvis ikke, kunne jo blitt seksuelt frustrert om det ikke ble noe minst engang om dagen her jo...:p

Har null bekymringer utenom at jeg blør hver gang vi har samleie.. Blir ikke hyppig sex her før etter neste søndag! Da har jeg nådd de magiske 12 ukene! :-)

off, nei... han får ordne seg selv emoticon  orker ikkje noe sånt for tiden

Jeg er så kvalm for tiden at det blir null sex her, heldigvis har jeg en mann som er grei og forstår så han maser heller ikke så mye. Det blir vel bedre etterhvert ;o)

hehe... Forrige gang måtte han gå nesten et år uten! Jeg var så dårlig... Hehe... Nå går jeg på medisiner der nede, så han får pent vente til 12 uker hvertfall, når jeg slutter på dem!

hehe, kan ikke annet enn å humre her jeg sitter. Det er ikke alltid så enkelt å være gravid, men det kan sannelig ikke være bare enkelt å være mannen heller.
Her var det sølibat noen uker i starten, men det var mest pga at jeg var i så dårlig form. 
Får forståelse for det de gangene jeg takker pent nei, men prøver å forklare hvorfor jeg ikke vil også da. Ikke bare tvert nei, og ryggen til liksom:)
Har heldigvis ikke blødd, da hadde det nok blitt full nekt ja. Men så lenge begge har glede av det, tenker jeg at det er bare å kjøre på;)

hehe, det skal ikke være enkelt for desse gutta ;)  her har vi vært ganske regelmessig siden testen var positiv,men han har ingen problem med viss eg sier nei,han er livredd for å gjøre nåkke galt :) 

Back
Topp