stakkars sambo... noen med medisin tips?

nancy drew

Forumet er livet
sambo har trukket visdomstenner i dag... og siden han er mann, et stabeist osv osv greide han på en eller annen måte å overtale kirurgen til å trekke 3 stk på samme dag... mente det å gå til tannlege er bortkastet tid og penger. den ene satt fast i bihulen så der er det hull så går nå på antibiotika+nesespray mens de to nede måtte tas vekk i fler omganger og legen mente at dette var av de mer vansklige tennene han jobbet med og måtte bruke mye makt.

poenget er at han nå ligger i sengen og klaaaager til meg, mest sukk og støn fordi han ikke vil snakke for det gjør vondt. Han har tatt 2 paralgin forte og 400mg ibux, men syter enda... noen med noe gode tips?

Kakke ham litt i hodet med en hammer? Kan gi deg noen timer med stillhet.. [;)]

Hadde tatt å blandet ibux og paracet, de to sammen funker veldig bra... Jeg pleier å ta en 600mg ibux og en 500mg paracet...

ORIGINAL: Maelle

Kakke ham litt i hodet med en hammer? Kan gi deg noen timer med stillhet.. [;)]

å den frister stekt... kvir meg til å legge med i samme seng som han... kanskje gjestesengen er tingen i natt

ORIGINAL: Thothamon..

Hadde tatt å blandet ibux og paracet, de to sammen funker veldig bra... Jeg pleier å ta en 600mg ibux og en 500mg paracet...

med 2 paralgin forte har han fått 800mg paracetamol (paracet) men skal putte i han 200mg ibux til og håpe på fred

ORIGINAL: Arianne SmartASS

er paracet i paralgin forte og, derfor man tar de to sammen (også)[:)]

Hadde gått for valium[8D]

å det må nesten bli til meg da.... ingen som klager som menn som har vondt...

ORIGINAL: nancy drew

med 2 paralgin forte har han fått 800mg paracetamol (paracet) men skal putte i han 200mg ibux til og håpe på fred
paralgin forte har aldri funket noe bra på meg i hvertfall, så tenkte kanskje mannen var en av de som paralgin ikke funker på. Men da stemmer jeg for at du gir han en veldig veldig sterk drink som slår han ut[8D]

Ibux skal en vel helst ikke ta for mye av når en trekker tann, ihvertfall ikke hvis en blør litt fortsatt! Ibux er blodfortynnende! Men ville heller tatt en Paracet og en Pinex forte sammen![:)]

ORIGINAL: nancy drew

paralgin forte har aldri funket noe bra på meg i hvertfall, så tenkte kanskje mannen var en av de som paralgin ikke funker på. Men da stemmer jeg for at du gir han en veldig veldig sterk drink som slår han ut[8D]

nei det er ikke alle som greier å lage morfin av kodine i den og da blir det som vanlig paracet, ikke tenkt at han kan være en slik (mer vanlig på eldre folk) men det kan jo være... skal tilby han en drink ja. alkohol på piller er jo alltid en suksess[;)]

Kan fint ta 1800 mg ibux i døgnet (ikke over tid selvfølgelig), og 4 gram paracetamol. Litt av hver er en bra kombinasjon. Ibux er ikke så blodfortynnende at det gjør noe, er det man får hos tannlegen også.

ville rdnet med en varmeflaske med vaaaaarmt vann på sm han kunne sovet med..... funka bra på meg når jeg sloss med visdmstennene...

ORIGINAL: Kleo

Kan fint ta 1800 mg ibux i døgnet (ikke over tid selvfølgelig), og 4 gram paracetamol. Litt av hver er en bra kombinasjon. Ibux er ikke så blodfortynnende at det gjør noe, er det man får hos tannlegen også.

Vet det er det en får hos tannlegen ja! men likevel ville jeg ikke anbefalt å tatt for store mengder med det heller jeg da! Men det er fordi jeg har vært borti tilfeller der de har trekt visdomstann å tatt mye Ibux etterpå...det endte med hastetur inn tannlegen igjen for å sy på grunn av at blødningene tok seg opp så mye etter inntak av Ibux...men som sagt, det kommer nok helt an på mengde en har i seg av det å ja!

Back
Topp