stakkars sambo....eller?

Blåmann

Elsker forumet
han var hos min gyn i går for å ta blodprøver + svare på noen spørsmål til henvisningen til ivf. Eller det var det han trodde ihvertfall. Kom hjem og var litt sjokka, for der hadde det vært full underlivssjekk!! Balle massasje og finger opp i rumpa[:D] Stakkars han kommer aldri til å gå til lege igjen......

Men.... nå er jeg litt slem... jeg synes det var helt greit at han måtte gjennom en ubehagelig sjekk for at vi skal bli gravide, siden jeg faktisk har vært igjennom MANGE innvendig ul, en ma, mange pergokurer og en lap. Tenker at han skjønner alvoret litt mer når han kjenner det på kroppen han også. Har faktisk også overbevist ham til å slutte med snus......

Er jeg slem....[8|]

Nei, det syns ikke jeg![:D]
Det gjør ingenting om mennene også må gjennom noen ubehagelige undersøkelser, vi går jo gjennom maaaange... [8D]

ORIGINAL: Lisa..

ORIGINAL: Honning

Det gjør ingenting om mennene også må gjennom noen ubehagelige undersøkelser, vi går jo gjennom maaaange... [8D]

Signerer.

Må fortelle- Sambo hadde i mange år vært plaget med flere infeksjoner i urinveiene. En dag han var hos legen for sjekk (hadde smerter lenger opp i ubderlivert),
før han viste ordet av det hadde han en finger oppi rompa.

Måtte le av han da han fortalte, rareste ansiktsuttrykk på lenge....

Hva er det med menn og angsten for ting som skal opp i rumpa?[:D]

ORIGINAL: frikk

ORIGINAL: Lisa..

Signerer.

Må fortelle- Sambo hadde i mange år vært plaget med flere infeksjoner i urinveiene. En dag han var hos legen for sjekk (hadde smerter lenger opp i ubderlivert),
før han viste ordet av det hadde han en finger oppi rompa.

Måtte le av han da han fortalte, rareste ansiktsuttrykk på lenge....

Hva er det med menn og angsten for ting som skal opp i rumpa?[:D]

De er jo vant til å ha kontrollen med stikkingen[8D]
regner med at det er det det går på[;)]

*Kniiiis*; sorry jeg måtte bare le her nå. Tror mannen hadde dødd hvis han hadde fått en så grundig sjekk hos legen!

Mannen her ble heller ikke sjekket på den måten, men på den andre siden hadde det ikke gjort noe for min del - for tenk bare på ALT vi jenter går igjennom i forbindelse med forsøk. Mens de må "produsere" i ett glass bare[:D]
Syns ikke du er slem, tror nok de bare har godt av å gå gjennom litt sånne ting de også.

hehe.. snålt at han fikk sånn sjekk da.. men må jo si at d er litt morro også da.. for de blir jo så satt ut når sånt skjer[8D] min man er forberett på og evnt måtte hente ut celler fra pungen han for at vi skal bli gravide.. så holder i masse vis at han er villig til det[:D]

helt enig!! skulle ønske min mann måtte ta en full sjekk, bare for at han kunne kjent litt på følelsen han også..[;)][:)]

Her hadde sambo også en slik skjekk i starten av utredningen[:)] Han har ikke sagt så mye om det, så det gikk nok bra.... Han er dreven på å runke i en kopp og nå sier han[:D][:D][:D] Jeg må si jeg er kjempeimponert over han, litt pysete når det gjelder sykehus og slik, men nå har han vist meg en helt annen side[:)][:)][:)][:)] 
Synes det er flott at de er så nøye og skjekker mannen godt og[:)]

Uhm, her har ikke mannen hatt noen som har sett eller tatt på han (enda!!). Er det noe han bør forvente at de gjør? Vi har vært gjennom utredning hos gyn. og er henvist til icsi til høsten.

Jeg tror hvertfall mannen hadde blitt temmelig forfjamsa hvis det kom helt brått på, selv om han er innstilt at noen må se og ta på *den* etterhvert.

Morsomt å høre alle dere som aller helst vil at mannen skal få en "full" gjennomgåing, bare for å få dem til å kjenne det litt ekstra på kroppen ;)

Back
Topp