STAKKARS puppene mine :(

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Etter oppstart med Canesten på puppene pga snuppas trøske har jeg blitt så SÅR på brystvortene :( :oops: :eek: Har fått eksem av canestenen, så det svir og det er vondt å ha klær over! Hadde ingen tegn til sopp på puppene selv, men må behandle for å ikke bli smitta av henne. Noen gode råd? Er så VONDT! o_O Kan jeg smøre med Lanolin e.l. selv om jeg har smurt med Canesten? Er så tørre og svir så er redd for å sprekke nå :(

Je ville smurt, det er jo helt naturlig med lanolin!
Au...!

Stakkars, maks uheldig du da:eek: ville smurt og begge deler:)

Off, stakkars deg. For all del smør dem! Ikke noe særlig om de slår sprekker. .:confused:

Hvordan går det med puppestellet?

det gjør VONDT!!! :eek: har fått eksem på brystvortene, har mest lyst til å droppe den canestenen altså:(

det gjør VONDT!!! :eek: har fått eksem på brystvortene, har mest lyst til å droppe den canestenen altså:(

Da smør med Farris ei stund i stedet for, veit det funker;) AUA; høres ikke mye godt ut o_O Håper du får det fort bort igjen. Smør på med Farris, la lufttørske og smør på med puppekrem;)

Au au, det høres skikkelig vondt ut altså, håper det blir bedre raskt.

Da smør med Farris ei stund i stedet for, veit det funker;) AUA; høres ikke mye godt ut o_O Håper du får det fort bort igjen. Smør på med Farris, la lufttørske og smør på med puppekrem;)
jeg har jo ikke noen symptomer på sopp jeg, heldigvis! Har hørt at DET er vondt :eek: Men er jo greit å forhindre...kanskje jeg iallfall kan smørre færre ganger for dag! o_O

Hehe.
Men kanskje du kan smøre sjeldnere ja?
Få du på deg noe av det Hermine behandles med?
nei, for hun får det 4 ganger daglig og når hun skal ammes på natta er det nok borte! ...hadde jo vært kjekt å bare smurt puppene med det i stedet...

ja, synes det var litt drøyt lenge! Er spent på hvor lang tid det tar før snuppa er kvitt det, for jeg må jo behandle så lenge hun har det i munnen :(

Ja, det går vel ikke bort ellers nei:(

Huff og huff, er så plagsomt å ha vondt der... håper det blir bedre for deg snart

jeg har jo ikke noen symptomer på sopp jeg, heldigvis! Har hørt at DET er vondt :eek: Men er jo greit å forhindre...kanskje jeg iallfall kan smørre færre ganger for dag! o_O

Ja, om du får vondt av det hadde jeg kutta det ut og gått over på Farris eller tatt det bare en gang pr dag, ja:)

Back
Topp