Stakkars puppen

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Vesla har en favoritt og en som går ann. Favoritten kobler hun raskt på, den andre kan hun innimellom streve med. Gjerne hvis hun blir lagt til der først. Nå i natt legger jeg henne til på ikke favoritten, da denne var veldig full. Hun kaver litt før hun låser gommene sine rundt nippelen og drar hodet vekk. Automatisk kommer det et AU fra meg. Hun skvetter, kikker opp på meg og slipper taket.
Legger til på nytt og samme skjer igjen bare hardere. Hvorpå det automatisk kommer et høyt AU. Vesla skvetter og begynner å gråte. Trøster så godt det lar seg, legger til på favoritten. Og holder en minnestund for nippelen på den andre puppen.

Skulle nesten tro hun prøvde å lage hull inn til melkelageret.
 
Au det er vond. Mi gjorde også dette, noe som desverre var grunnen til at vi ga oss nå ved 16 måneder siden hun har tenner. Vi har brukt én pupp hele veien [emoji85]
 
Au det er vond. Mi gjorde også dette, noe som desverre var grunnen til at vi ga oss nå ved 16 måneder siden hun har tenner. Vi har brukt én pupp hele veien [emoji85]
Ja det er grusomt. Storesøster venta med slikt til hun fikk tenner ved 4mnd alder. Men det var et par au fra meg så sluttet hun
 
Back
Topp