stakkars mini

siljekr

Glad i forumet
elias har tatt allergitester...og er allergisk mot egg, melk og banan... ettersom jeg ammer, så må jeg passe på hva jeg spiser. i går spiste jeg majones...hadde helt glemt at det inneholder egg [&:][8|] han reagerte i går med masse utslett. han har utslett fremdeles og klør masse...så våkner flere ganger når han skal sove. skal å såfall være mer forsiktig med hva jeg spiser fremover...stakkars [&o]

off,stakkars!!!! er nesten gla jeg ikke ammer mere her,for er jaggu melk i alt synes jeg... håper lillegutten får det bedre nå når dere vet!!!!!

ORIGINAL: ohBaby!

off,stakkars!!!! er nesten gla jeg ikke ammer mere her,for er jaggu melk i alt synes jeg... håper lillegutten får det bedre nå når dere vet!!!!!

har melkeallergi selv, så det er jeg vant til å holde meg unna [;)] men viste ikke at det var egg i så mye av hva jeg pleier å spise....

Stakkars liten[:(] Har nevø som er allergisk mot egg, melk, fisk, mel m.m og eg husker hvor vanskelig det var for søstra mi å spise mens hu ammet. Og ikke ville han ha mme heller så å slutte å amme var ikke alternativ. Men er bra dere har funnet ut hva han ikke tåler ihvertfall, så kan du jo prøve etter beste evne å unngå det selvom det nesten er umulig å klare å kutte det helt ut for som du sier så er det egg i så utrolig mye og i mye man ikke vet om!

aha,men da er jo den grei, :)er jo melk i alt,grillpølser t.o.m.... og egg finnes vel i en god del av det vanligste ja.... majones er jo bare egg og olje,så det er vel verste sort da... håper du finner gode erstaninger både for deg mens du enda ammer,og for lillegutt etterhvert!!
ORIGINAL: siljekr

ORIGINAL: ohBaby!

har melkeallergi selv, så det er jeg vant til å holde meg unna [;)] men viste ikke at det var egg i så mye av hva jeg pleier å spise....

HUff, stakkar!

men hvordan tar de allergitest? er det pirkeprøve eller hva det nå heter eller blodprøve? Er spent på om de skal ta allergitest på Ola, legene tror han kanskje kan være allergisk mot dyr [:(] Det passer jo meg utrolig dårlig... 2 hunder, 2 katter og 8 kaniner men de er ute hele året Er ikke bare, bare å kvitte seg med dem[&o]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

HUff, stakkar!

men hvordan tar de allergitest? er det pirkeprøve eller hva det nå heter eller blodprøve? Er spent på om de skal ta allergitest på Ola, legene tror han kanskje kan være allergisk mot dyr [:(] Det passer jo meg utrolig dårlig... 2 hunder, 2 katter og 8 kaniner men de er ute hele året Er ikke bare, bare å kvitte seg med dem[&o]

Dom tar pricktest, gjorde det för ett par månader sen på lillen här

pirketest på underarmen ja,tok her i januar

Så flott dere har fått svar... Mye å holde seg vekke fra ja...

Men du  jeg lagde muffins og sjokoladekake her forige uke de var super gode begge deler...

Fikk de fra noen her men husker ikke ohh er så dårlig til å huske.. var det minafina som hadde muffinsen.. ja ja oppskriften ligger på bloggen under bakst uten egg og melk..
Dylan har jo dette .. jeg tror han har flere allergier for han får ofte røde prikker rundt munnen etter han har spist..

Tvi Tvi dette går bra..... De aller fleste vokser det av seg :-))

Positive tanker :-))     Synes ikke det er stakkars da.. for det er ikke synd i Dylan.. :-))

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

HUff, stakkar!

tok sånn prikktest...gikk veldig greit å ta de prøvene [:)] ikke noe gråting...gruet meg litt...
oii..kjedelig om han er allergisk mot dyr...spesielt for dere...krysser fingrene for at det eventuelt går over [;)] dere finner nok en løsning om han er allergisk. så lenge dyra er ute [:)]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Så flott dere har fått svar... Mye å holde seg vekke fra ja...

Men du  jeg lagde muffins og sjokoladekake her forige uke de var super gode begge deler...

Fikk de fra noen her men husker ikke ohh er så dårlig til å huske.. var det minafina som hadde muffinsen.. ja ja oppskriften ligger på bloggen under bakst uten egg og melk..
Dylan har jo dette .. jeg tror han har flere allergier for han får ofte røde prikker rundt munnen etter han har spist..

Tvi Tvi dette går bra..... De aller fleste vokser det av seg :-))

Positive tanker :-))     Synes ikke det er stakkars da.. for det er ikke synd i Dylan.. :-))

takk [:)] da skal jeg prøve å lage noen muffins [;)]

Back
Topp