Stakkars min kjære!

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, stakkars min kjære samboer! Jeg er til vanlig veeeeeldig morragretten, så dere kan jo tenke dere nå! Når han hver natt ødelegger de siste timene av nattesøvnen min med snorking:p Han kan jo ikke noe for det stakkars, men jeg klikker jo i vinkel!:( Så idag stod jeg opp før han, og lagde frokost til han, så han fikk varme rundstykker og en kopp kaffe på senga, med en lapp som sa unnskyld for at jeg er så morragretten, og en påminnelse om at jeg elsker han!<3 Han ble veldig glad:) Så da blir nok denne dagen fin, og i morra er det avreise til varmere strøk!:D Så kanskje jeg kan være veldig godt humør en uke:) Han fortjener at jeg ikke er sint på han for ingenting altså! Hvordan tar dere vare på mannen oppi dette?

Så snilt av deg!
Jeg kjenner selv hormonene svinger avgårde, og får så dårlig samvittighet, men får ikke til å holde tilbake. Han får liksom "alt".. Nå bor vi dessverre ikke sammen da, så det blir mer konsentrert når vi møtes i helgene. Blir irritert på han bare han åpner kjeften. Jeg liker det ikke! Men er det vanlig å være så ille tror dere?

Vi skal på hyttetur i morgen, og jeg har bakt skillingsboller, boller, solskinnsboller, fylte horn, og skal hive meg over en sjokoladekake i dag, så håper jeg at jeg klarer å holde litt igjen mens vi er på tur. Han fortjener det jo ikke, stakkar.
Har tidligere kjøpt en ergonomisk hodepute til han, for at han kanskje skal ligge litt roligere på natta, og fordi han har mast om at han trenger ny hodepute. Han fikk den med en liten unnskyldning for min oppførsel.
Men det er jo ikke bra nok, jeg må ta meg sammen! Han er jo så fantastisk og stiller opp og støtter meg når jeg trenger det.

Satser på at det blir en bra hyttetur hvor vi får tilbragt masse tid sammen uten altfor mange hormoner :)

Jeg er ikke så hormonell igrunn, men akkurat den snorkingen takler jeg bare ikke. Gravid eller ei, jeg sover veldig lett, så kommer det et snork blir det besvart med et realt spark i leggen :gen045 :schocked028

jeg er ganske hormonell av meg denne gangen (var nesten ikke i det hele tatt sist), men tror jeg greier å holde igjen ganske bra. Jeg "biter" nok litt mer enn normalt, men ikke mer enn at sambo foreløpig bare syns det er litt morsomt tror jeg hehe
han er verdens beste samboer og min aller beste venn :-) vi hadde det tøft en liten periode da gullet var rundt 6 mnd men ellers har vi det veldig bra og akkurat nå har vi det vel bedre enn noen gang tror jeg til tross for at jeg er hormonell, utmattet og har vært mye kvalm :-) dette ble klissete greier ser jeg hehe

Så snilt av deg :) Er viktig å vise at man faktisk setter pris på hverandre, og at man kan ta vare på hverandre :D

Såå flott gjort av deg! :)

Prøver å ikke kjefte sånn på stakkar'n men jeg har har sikkelig vondt av han om dagen som
bor sammen med en sånn slappfis som jeg er nå. Han må jo nesten gjøre alt :(

Back
Topp