Stakkars mannen...

Frk. Drops

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Jeg snorker visst veldig og mer etter jeg ble gravid, og dette blir visst verre jo lengre jeg har kommet ut i graviditeten. Stakkars mannen sliter med å få sove pga snorkingen min at han vurderer å sove på sofaen om natten.. Jeg får høre det hver morgen :hilarious:
Har dere noe tips mot snorking?

Jeg snorker visst veldig og mer etter jeg ble gravid, og dette blir visst verre jo lengre jeg har kommet ut i graviditeten. Stakkars mannen sliter med å få sove pga snorkingen min at han vurderer å sove på sofaen om natten.. Jeg får høre det hver morgen :hilarious:
Har dere noe tips mot snorking?

Ørepropper til mannen :hilarious:
Og å sove på siden om du ikke gjør det.

Asonor nesespray fås kjøpt på apoteket, den funker til en grad her på mannen men da må han være flink og bruke den hver kveld:)

Sniker :shy: jeg snorker av og til, men mannen min (lege) legger meg da i stabilt sideleie (våkner ikke engang, haha) med god støtte under haken med den ene hånden og hodet noe bakover. Da stopper det visst helt... :hilarious:

Jeg har faktisk sovet på sofaen i over 2 måneder nå! For det ene for å gi litt fred til mannen min fra min snorking og la ham nyte de siste ukene før hele søvnrytmen vår blir bestemt av hun lille. ❤️ For det andre, fordi jeg bare synes det er digg å sove på en litt hardere overflate enn sengen. Som Dovendyret nevner så funker stabilt sideleie utmerket når luftveiene er frie.

Litt får jo mannfolka også lide tenker nå jeg :rolleyes:
Jeg snorker vist nok ganske mye selv, men han får beskjed om å kjøpe seg plugger eller legge seg på sofaen :yuck:

Back
Topp