Stakkars mannen min!

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
I dette øyeblikk sitter han på Ullevål og venter på å få komme inn til øyelege... Fikk stålspon på øyet i går, og legen på legevakten her fikk det ikke ut, så nå skal ha inn å skrape øyet *grøss* Dro avgårde med lapp over øyet... Og snill er'n jo og... Skaffa seg annet skyss før har fortalte meg at han skulle innover, så jeg slapp å "slite meg ut"... Og det kunne jeg gjerne gjort!!!! Men nå har han med seg pappa i stedet og sammen har de nok funnet ut at jeg har det best i senga mi til vanlig tid... De er litt søte, da[:)]

Ja, det hender seg at de slår til[:D] Det er ikke første gang han har fått spon på øyet, men vanligvis får de det ut uten store problemer... Ofte bare skyller de det ut... Ikke gøy at noen skal holde på inni øyet ditt mens du ligger og ser på[&:]

Min sambo er vel en gang i året i skraper på øyet...Tror de hagler med stål spon på verkstedet han jobber, rart det ikke skjer oftere  * bank i bordet *

Jævlig vondt sier han, men man må jo få det ut....Så det går helt sikkert bra!!!

Han har gjort det før han også, det er nok jeg som syns det høres verst ut[&:] Kjente visst ingenting, sterkt bedøvet, så det gikk greit! De satt og venta på Ullevål kjempelenge! Dro vel hjemmefra ca 1930 og var hjemme litt over 2 (tar 30 min å kjøre). Tror nok det var det verste!!

Takk for alle lykkeønskninger! Skal videreformidle de når han kommer hjem fra jobb!

Back
Topp