Stakkars mann...

Destiny85

Forumet er livet
Står en fyr på Kroppanbrua i byen å truer med å hoppe.
De sperra E6 ned okstadbakken i 14 tida i dag (ett felt) og det er store køer i byen, mange som har stått i et par timer i kø for å komme seg hjem.

Så på Facebook nå at det er flere statuser der de håper mannen hopper snart så folk kommer seg hjem osv.
Er det ikke stygt å gjøre narr av slike situasjoner? Bryr man seg ikke om omverdenen lenger?[&o]

Om noen skal få skylda så må det vel være at verdens rikeste land har et helsesystem som ikke fungerer, hadde han fått den hjelpa han trenger så hadde han vel ikke måttet stå på en bru og true med å ta livet sitt?

Herregud så tragisk[:(]

... passe tåpelig at folk skriver slik på Facebook men mange synes at slikt er "moro".
Lite med medmennesklighet å hente der gitt.

Himmel... folk er fryktelige lauskjeftet fortia..
Dette er jo en mann som trenger hjelp.. det er et mennesk som er et liv det sitter folk rundt som er glad i denne personen å så kan noen si sånt[:'(] blir helt klein[&o]

ORIGINAL: Destiny85

De sperra E6 ned okstadbakken i 14 tida i dag (ett felt) og det er store køer i byen, mange som har stått i et par timer i kø for å komme seg hjem.

Så på Facebook nå at det er flere statuser der de håper mannen hopper snart så folk kommer seg hjem osv.
Er det ikke stygt å gjøre narr av slike situasjoner? Bryr man seg ikke om omverdenen lenger?[&o]

Om noen skal få skylda så må det vel være at verdens rikeste land har et helsesystem som ikke fungerer, hadde han fått den hjelpa han trenger så hadde han vel ikke måttet stå på en bru og true med å ta livet sitt?

skal ikke være for kjappe med å skylde på helsevesente heller.. kan være flere grunner til at noen vil ta selvmord.  men å stå i timesvis å true med å gjøre det, vitner om at personen trenger hjelp/oppmerksomhet, så får håpe han får den hjelpa han trenger om han overlever da i tilfellet[;)]
og ja, er enig i at det er stygt å gjøre narr av mennesker på den måten.

Fy faen! [:@]

Litt drøyt å lage egen tråd om det synes jeg....

Lurer på hvordan hn ville reagert hvis h*n kom hjem å oppdaga at det var h*ns far/bror/onkel/fetter/kompis som sto på brua der, som h*n ønska skulle hoppe... Fy faen folk er så utrolig følelsesløse og egoistiske mange ganger![:@]
Og ja, jeg er enig med deg i at det er alt for ille at mennesker må gå så langt for å få den hjelpen dem trenger...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Destiny85

Og hva vet du om at han har prøvd da? Det er ikke alle man kan se på at de er psykisk syk,så man skal vel være litt forsiktig med å skylde på helsevesenet.

min onkel prøvde å drukne seg,men han håpte å bli funnet. for han ville at alle skulle legge merke til han.
Han hadde ikke vist til noen hvordan han hadde det.
(han ble funnet og overlevde,fikk mye hjelp etterpå)

Så er ikke alle som prøver å få hjelp før de tar skrittet med å true med å ta sitt liv.

hvis døden har vært et så stort ønske hadde han kanskje gått en annen plass å ropt om hjelp.
dette er bare teit...
berøre en hel by for et rop om hjelp.
folk som virkelig vil ta livet sitt, går f.eks. i skogen å gjør det.

no affence. men har ingenting å si for meg om han hopper eller ikke.
mannen bør jo bestemme seg snart da....

Dreide ikke dette seg om en ny asylsøker som bare ville ha litt oppmerksomhet? eller tar jeg heeelt feil da?

ORIGINAL: BlessItBe

Dreide ikke dette seg om en ny asylsøker som bare ville ha litt oppmerksomhet? eller tar jeg heeelt feil da?

Noe sånt....

ORIGINAL: PlatinaBlondina

ORIGINAL: Linda_22

hvis døden har vært et så stort ønske hadde han kanskje gått en annen plass å ropt om hjelp.
dette er bare teit...

herregud da[:'(][8|] du er skikkelig medmenneskelig...glad jeg ikke kjenner deg

da er det bra det er et fritt land med ytringsfrihet og man kan mene hva man vil da!
hvis fyren har hatt sterkt nok ønske om å dø, hadde han hoppet for lengst, han har jo søren meg hengt der siden 1 jo....

dette er bare teit...

At det går ann[:@]

Jeg ble også rimelig paff over alle facebookstatusene i stad. [&o]

Hva skjer egentlig med han nå?? Noe nytt?

va jo en lignende sak i kina (eller noe i den dur) for ei lita stund siden.. der ble de så forbanna på han som hang på broa at en av de gikk å dytta han utfor til slutt..
får håpe folk bare tøffer seg på facebook da, at ingen her til lands gir ham en "hjelpende" hånd[;)]

han henger der enda...

kunne noen lagt ut en link her?

Back
Topp