Stakkars mammahjertet....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag skulle jeg levere mini i bhg. Han gråter stort sett aldri når jeg leverer han, kanskje av og til når vi har hatt mange dager fri o.l.
I dag hadde han en usedvanlig god morgen , ikke særlig mye hyl og skrik på tur ut av døren (alltid et godt tegn hos 2-åringen ;) )
Da han satt seg ned for å spise frokost i bhg slo han seg plutselig veldig vrang. Han klamret seg fast i meg og gråt. Jeg gjorde som man skal, sa hadet og satt han ned på fanget til en av de ansatte. Jeg tenkte at han sluttet jo sikkert å gråte før jeg kom meg ut, men den gang ei.... Han stod i vinduet å gråt utrøstelig og ropte og skrek etter meg mens jeg gikk til bilen OG mens jeg kjørte bort.

Jeg ringte bhg da jeg kom meg på jobb ca 20 minutter etter, og i bakgrunnen hørte jeg han hyle "Mammaaaan miiiin!" :( Jeg fikk heldigvis sagt til dem at de måtte hente kosen og sutten i gangen, håper det hjalp....

Huff..... jeg måtte tørke noen tårer før jeg begynte på dagens oppgaver.... :(
Nå tør jeg faktisk ikke ringe å høre.....

Huff det er ingen god start for et mammahjerte! Man prøver å gjøre som man skal, med å si hadet og gå, men det er ikke alltid noe gøy nei... Men som regel ser man jo bare glede når man henter, så de har det nok veldig bra:)

Uff, det er ikke noe godt.. Har kun hendt oss et par ganger, og da har han heldighvis sluttet før jeg har kommet meg ut. Men det er så ufattelig vondt å bare gå når han gråter, det er jo ikke naturlig for oss... Vi har instinkter om å beskytte/trøste når de gråter, så det er ikke rart det er vondt å skulle snu ryggen til å gå.. Det river i hjertet rett og slett <3 Håper han roet seg med kosen og smokk da :)

Du vet du no! Som oftest så går det over veldig fort så snart du har dratt! Jeg har jobba i bh i mange år og sett dette mange ganger. Og selv opplevd det med min sønn. Men vondt i mamma hjertet er det ja! :smiley-angelic003

Back
Topp