Stakkars møkka bikje

GurimallaOGlillebror

Elsker forumet
Kan ikke skrike det ut her nå(barna sover)så skriver det her i steden.Er litt lei meg for saker og ting for tiden og i dag toppa ting seg her med trassen 6 åring, 3mnd baby med vont i magen og en gubbe som ikke gidder hjelpe til med noe og i tillegg så har den 3 år gamle hunden våres fått skikkelig omgangs sjuke. To ganger i kveld har han skiti og kasta opp i gangen( han merka ikke selv at han måtte stakkar) Jeg vasker å vasker lukta sitter fast i nesen min sambo gidder ikke hjelpe til + at da jeg er ferdig å skal gå å hente lille gutt som sitter på fange til sambo, merker jeg jo at lille gutten min har bæsje bleie[:@](ikke sint på lille gutt altså) men han samboern min kunne da i det minste tatt den bleia når han viste hva slags møkka jobb jeg hålt på med.....................................................................................................Puh skikkelig godt å få det ut. Måtte bare klage litt.

Huff, stakkars hunden [&o]
Menn kan være gaaaanske trege [:'(]...
Det meste må forklares i klartekst, understrekes, og gjerne følge med en teskje [;)].
Skitbleier tar ikke mannen i huset her heller, og hadde jeg hatt en hund i tillegg som hadde bæsja - ja da hadde jeg hatt alt ansvar med å rengjøre og skifte på.  Sambo takler ikke bæsj -og spylukt, da kaster han opp selv.
Før var han en som sjelden hjalp til. Veldig sjelden. Nå - etter maaange år med nøye forklaring fra min side om at vi må samarbeide om å gjøre ting og tang- hjelper han til når jeg spør (sånn rent bortsett fra spy og bæsj). Men jeg må spørre, for han skjønner ikke at jeg trenger hjelp. Han kan sitte i sofaen å glo på tv'n mens jeg rydder, vasker, pynter,henger opp klær osv..og like før jeg er ferdig kan han prestere å si; skal "vi" lage oss noe mat? Jeg er sulten jeg...
Derfor; alltid spør om hjelp når du trenger det, gjerne forklar hvorfor du trenger hjelp (noen menn må ha det med teskje!), og helst spør om hjelp før du blir sinna og sur [;)].
Hvis han sier; "nei, jeg gidder ikke hjelpe deg", kan du gire opp et hakk og gi han skikkelig inn [:D][8D].
Da kan du slutte å gjøre rent i huset og gjøre akkurat som han, så får han se hvordan det blir [;)][:D]

kjenner meg igjen her ja.du må bare slå i bordet og true med å hive han ut hvis han ikke gidder og hjelpe til.nok med de to ungene du har og trenger ikke den 3 si.den funka for meg, karen fikk øynene opp og hjelper til mere[;)]

..

Back
Topp