Stakkars liten....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror har det virkelig tungt for tiden! Han er forkjøla med masse hoste, slim og snørr. Sliter med å sove om natten, sliter med å amme. Puppa var helt sprengt i morges siden han ikke ville spise noe særlig. I tillegg holder den første tanna hans å bryte gjennom gommen, og han har masse luft og løs avføring.... Han har ikke feber, men jeg gir han paracet likevel ettersom han garantert har endel ubehag både her og der. :(

Nå sover han heldigvis søtt ute i vogna, krysser fingrene for at han får hvilt seg skikkelig!

Ekke greit å være liten. God bedring til lillemann. Fryste bananbiter i babyfeeder er fint for såre gommer. En stor favoritt her i huset.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Usj stakkars liten, ikkw greit og være liten støtt nei :/ God bedring til lille gutten din :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God bedring til lille:(

Ikke greit å være liten og syk! Jeg hadde også gitt paracet! Har måtte gi det med nr 2 ved tannutbrudd også..

Her sliter vi med det samme. Forkjølet og potte tett! Ingen hoste, heldigvis.
Kom seg litt på natten da vi hevet hodeenden av sengen hans, men han er fortsatt mye våken.

God bedring til lillegutten din :)

er det noe vi kan gi de små for halsen ?? min er 5 mnd denne uka... er så vondt når de er syke:( mammahjertet knuser...

er det noe vi kan gi de små for halsen ?? min er 5 mnd denne uka... er så vondt når de er syke:( mammahjertet knuser...
Sniker litt ;)

Paracet hjelper mot halseverk om den lille har mye ubehag! Tar vekk de fleste vondter ;)

God bedring!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp