Stakkars lillesnuppa mi!

Lizz83

Gift med forumet
Hun skulle i barnehagen i dag, men sov dårlig i natt og jeg var inne hos henne 3 ganger (og selvsagt så fikk jeg ikke sove igjen etter 1.gangen - da var kl 02...)
Så våknet hun i 7-tiden og jeg tok henne med ut i stua for å spise litt frokost, men hun ville ikke ha. Kjente at hun var litt varm og jeg foreslo at vi kunne ha hjemme-dag i dag, men nei, hun skulle i bhg og begynte å gråte av forslaget mitt!

Så da gikk det 4 timer og så ringer de fra bhg at hun har 39,5 i feber så da måtte jeg hente ei slapp jente som nesten sovna i fanget mitt når jeg kledde på henne. (hun hadde ikke feber i dag tidelig - jeg sjekka 2 ganger før vi dro).

Nå sitter vi her da, i sofaen og ser på NRKsuper og slapper av. Håper hun blir frisk igjen snart!

søt jente da, som vil så gjerne i banehagen :) de kjenner det vel ikke så godt på kroppen som vi gjør, om vi burde bli hjemme eller ei :)

så håper ho blir frisk snart :) er jo ikke lenge til påskeharen kommer på besøk :) jeg gleder meg veldig hehe

dere får kose dere videre med barnetv og hverandre :)
god bedring til veslejenta :)

Takk! Hun har vært veldig slapp, bare spist en yoghurt. Og halvsovet i sofaen så nå la jeg henne, men hva hører jeg nå? Jo, at hun ligger å skravler/klager til alle bamsene sine... haha Men hun var trøtt da så satser på at hun sovner og forhåpentligvis sover natten rundt.

Vi skal ha hjemmedag i morgen og da er pappaen også hjemme, så vi får se om det blir en tur til legen hvis ikke feberen har gått ned noe.

Dakars lille!

Masse god bedring til tulla di :)

Back
Topp