Stakkars lilleonkel da :O

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
En av onklene til snuppa er bare en litenkar selv, han ble to år på fredag. Siste del av feiringen var i dag, og da besøket var dratt herjet han litt med en av søstrene sine. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig falt han og hylte veldig. Da han reiste seg bøyde han hodet bak og vrælte med åpen munn, og jeg så noe i munnen. Det første som slo meg var: Herregud, er det ei tann? Så tenkte jeg: Nei, det er vel bare noe papir han har funnet el. Men så kommer pappa bort og skal trøste, og noe faller ut va kjeften på lillemann og klirrer bortover gulvet. Jovisst var det ei tann. Stakkaren slo ut ei fortann på en duplokloss, med rot og alt [&:]

NNNaaaahhhhh, stakar liten da!!!!![:(]
Fikk vondt i meg her!!! Har slått ut ei tann selv, for noen år siden (av de fremste oppe..) , og det er ikke noe gøy!!!
Nå får han,i motsetning til meg, jo en ny tann der da, men uansett.. Vondt og veldig upraktisk, selv om han er liten......[&o]

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

stakkar liten. får helt vondt jeg[:(]

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

NNNaaaahhhhh, stakar liten da!!!!![:(]
Fikk vondt i meg her!!! Har slått ut ei tann selv, for noen år siden (av de fremste oppe..) , og det er ikke noe gøy!!!
Nå får han,i motsetning til meg, jo en ny tann der da, men uansett.. Vondt og veldig upraktisk, selv om han er liten......[&o]

Auda [&:] Har du fått satt inn tanna igjenn? (evt sånn falsktann på noe vis..)

Back
Topp