Stakkars lille..

mammalala

Blir kjent med forumet
.. gullet mitt. Hun ruller seg rundt HELE tiden, men HATER å ligge på magen. Ikke har hun skjønt at hun kan rulle tilbake heller. Så ender med at hun blir ildsint. Må gå å snu på frøkna hele tiden. Men hun er fryktelig søt da :)

Høres veldig kjent ut.  Nesten det samme som skjer her, bortsett fra at synes det er fint å ligge på magen først, men blir fort lei når han har ligget litt. Men når jeg hjelper ham med å snu seg tilbake....ruller han over på magen igjen.

Sånn er det her også, eller dvs min liker å ligge på magen og kan ligge ganske så lenge før han går lei, men da hjelper det ikke å snu han over på ryggen for han snur seg straks tilbake og blir like sint igjen :P

Akkurat sånn var mine to første unger, men denne her er visst tålmodigheten selv... Og hun kan snu seg tilbake, det hjelper sikkert på, for hun gjør det også innimellom. Ganske praktisk det siste der, faktisk... Men jeg kjenner veldig godt igjen det du skriver fra tidligere :-D

Hehe, bra det ikke bare er meg.. :) Prøver å øve litt på å ligge på magen og distrahere henne for at hun skal glemme at hun ikke liker det, men nei.. bestemt liten frøken :)

Hihi, sånn er det her også. Men det hender at han faktisk liker å ligge litt, men det er ikke så ofte

Back
Topp