Stakkars lille jenten min

Ho Mor

Forumet er livet
Hun har virkelig fått gjennomgå med sykdom nå. Først fikk hun influensa og nå har hun fått bihulebetennelse OG ørebetennelse som en sånn ettersykdom. Så hun her helt ferdig stakkars[:(] Jeg har hatt akkurat samme greiene men fikk "bare" bihulebetennelse etterpå. Får så vondt av lille Ida. Nå ligger hun på sofaen og sover som en stein. Har sove i to timer.. Håper vi har fått dosen vår av sykdom for lang tid fremover!!

Er så kjipt når de er syke disse små, men som guttungen sa her om dagen da han lå med oppunder 40 i feber og jeg beklaget meg over at han var syk og at jeg ikke likte når de var syke og at jeg heller skulle ønske det var meg i stedet for dem; "Jammen, mamma, det går jo ikke - det er bare sånn det er.." [8|] [:)]

..de må jo få bygget opp immunforsvaret på et vis, og det er vel ved å være syke det, blant annet?!
Håper det blir leeenge til neste sykdomsbølge hos dere [;)] God bedring [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Er så kjipt når de er syke disse små, men som guttungen sa her om dagen da han lå med oppunder 40 i feber og jeg beklaget meg over at han var syk og at jeg ikke likte når de var syke og at jeg heller skulle ønske det var meg i stedet for dem; "Jammen, mamma, det går jo ikke - det er bare sånn det er.." [8|] [:)]

..de må jo få bygget opp immunforsvaret på et vis, og det er vel ved å være syke det, blant annet?!
Håper det blir leeenge til neste sykdomsbølge hos dere [;)] God bedring [:)]

Joda men det får da være grenser. Ida hanglet hele 2010. Desember var eneste hele mnd hun var helt frisk[8|] Så da ble det veldig nedtur at vi ikke kom lengre enn en uke uti januar før hun begynte igjen.. Men det er helt riktig at det bygger opp imunforsvaret. Man må jo se det positive i det[:)]

Stakkar lille jenten din, hun får virkelig alt på en gang[&o]

ORIGINAL: Anis

[&o][&o][&o]

og forresten; jeg har så lyst til å se ett bilde av henne! [:)]

off stakkars lille kropp.. men som nevt før bygger immunforsvar[;)] håper hun blir fort frisk og holder seg frisk leeenge etterpå[;)]

masse god bedring

ORIGINAL: Anis

Masse god bedring!

Huff og huff....[:o] nå får det være nok da altså!

Hvordan ble det med deg og den stygge hosten forresten? fant du noe ut avdet eller gad et seg til slutt?

[:o] huff...

syns hun har vært nok syk nå, dakar lille jeinta... håper d snur og blir et bedre år ang sykdom!

god bedring!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Huff og huff....[:o] nå får det være nok da altså!

Hvordan ble det med deg og den stygge hosten forresten? fant du noe ut avdet eller gad et seg til slutt?

Ja jeg gikk nå til lege. Og det var ikke mye å gjøre med hosten. Ribbeinet har nok fått seg en smell, men var ikke lungebetennelse i allefall[:)] Men jeg fikk penicillin og rinexin tabletter mot bihulebetennelse[:)]
Vand: Jeg husker ikke hvordan jeg legger ut bilder.. Tell me!!

Uff, fy søren så plaget lille Ida mor har vært med sykdom. Stakkars lille kroppen. Nå får det være nok. God bedring til dere!

ORIGINAL: shorty86

off stakkars lille kropp.. men som nevt før bygger immunforsvar[;)] håper hun blir fort frisk og holder seg frisk leeenge etterpå[;)]

masse god bedring

sign

Hjepes altså, dere har så maks uflaks [:o] Nå må det da være nok!!!

Uffda...stakkars. [&o]

Back
Topp