Stakkars lille jente*link*

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Får helt vondt av å lese dette. Håper virkelig alt som står der er tull!!

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18855724

stakkars lita om det er som fortalt [&:]
enkelte folk fortjener ikke å få beholde barnet..
hadde det vært min søster å mitt tantebarn hadde jeg nok tatt meg av henne selv..
etter oppførselv virker det ikke som om mor til jenta hadde brydd seg om barne bodde hos sin tante eller mormor [&:]

Off... Det er så mange triste sjebner der ute.. Håper moren tar seg sammen eller at barnet får et nytt sted å bo snart. Jeg klarer virkelig ikke å ha forståelse for mødre som ikke vil det beste for barna sine. De mangler grunnlaget for mange ting, tenker jeg..

ORIGINAL: Jeiranne

stakkars lita om det er som fortalt [&:]
enkelte folk fortjener ikke å få beholde barnet..
hadde det vært min søster å mitt tantebarn hadde jeg nok tatt meg av henne selv..
etter oppførselv virker det ikke som om mor til jenta hadde brydd seg om barne bodde hos sin tante eller mormor [&:]
Tragisk.. [:(][:(][:(][:(]

Hvem som opplever noe sånn uten å ta tak i det da??? Det er jo helt utrolig. Om ikke hun klarer det selv, så burde nå hvertfall moren dems ta kontroll over saken. Mamma hadde ALLDRI latt meg slippe unna med noe slikt, det er jo bare helt sjokkerendes! FYSJAMEG!!![:@]

ORIGINAL: CLJ

Hvem som opplever noe sånn uten å ta tak i det da??? Det er jo helt utrolig. Om ikke hun klarer det selv, så burde nå hvertfall moren dems ta kontroll over saken. Mamma hadde ALLDRI latt meg slippe unna med noe slikt, det er jo bare helt sjokkerendes! FYSJAMEG!!![:@]

sign. det er jo bare helt tragisk at det har gått så langt og ingen gjør noe!!!

Nei uff dette er bare tragisk, men det skjer oftere enn man tror....dessverre[:(][:(][:(]

Uff stakkars lille jente[:o] For helt vondt i meg av å lese slikt.. At noen kan være så hjertelause? Et lite uskyldig barn som ikke en gang har bedt om å bli født..
Håper resten av familien går til barnevernet med saken.

[:(][:(][:(][:(] blir helt tom for ord...men det hørtes kjent ut...[:(][:(][:(][:(]

hmmm nå er hele tråden slettet, ble faktisk slettet i det jeg leste de siste oppdateringene...

Jeg blir så sint av å lese noe sånt. Jeg skulle gjerne hatt noen ord med mora til den jenta!!! ÅÅÅÅ!!! Men visst barnevernet eller politiet oppdager dette en gang til uten at familien har tipset de, så kan faktisk familien bli straffet fordi de ikke har benyttet seg av opplysningsplikten man har ovenfor barn som blir utsatt for omsorgsvikt! Hadde jeg visst navn hadde jeg ringt å meldt dette med en gang. Hadde ikke nølt en gang, selv om det var søstra mi eller bestevenninna mi!

Har ingentilng til overs for sånne foreldre!!!!

Barnevernet har jo blitt kontaktet flere ganger i denne saken, til og med av politiet.....Syns dette er så ufattelig trist og jeg syns virkelig familien skulle slippe å måtte purre på barnevernet for at noe skal bli gjort. som jeg sa i tråden og som anonym sa selv, det er ikke forholdet til søsteren hun er redd for ,men hevnen....ikke bare bare å legge seg ut med så ustabile familiemedlemmer......
uff tror ikke jeg skal si at jeg bare hadde gjort sånn eller slik, tror nok de har prøvd det meste. Men nå tar hun jo risken å sender brevet til barnevernet koste hva det koste vil, jeg syns det er utrolig tøft gjort...............

Back
Topp