stakkars lille gutten min...

Tjukkaaa

Forumet er livet
... vovven min hjemme i island.. Han har falt fra 20 meter nedi et sprekk på vidden hjemme. Store skader som vil ta lang tid å gro[:(]. HAn har fått en måneds dose med smertestillende og antibiotika, så er ikke noe annet å gjøre enn å prøve å få i han mat og drikke og håpe på at han kommer seg...[:(]

Huff stakkars vofsen da[:(]

Stakkars tjukka som sitter her i norge og ikke kan være der å trøste den[:(]

ORIGINAL: *Maik1*

Huff stakkars vofsen da[:(]

Stakkars tjukka som sitter her i norge og ikke kan være der å trøste den[:(]

sign!!!!!!!!!
dakar lille voffsen, håper d går eår bra[:(]

ånei[&o][&o][:o] stakkars..
får håpe han gror og blir fort fin.

Stakkar liten!!!!!!!!!!!! Så skadene er ikke så store at de frykter for livet hans? Det er ikke akkurat ett lite fall 20 meter[&o][&o][&o]

Sender tjukkami en gooood klem

Tusen takk søte jenter.

Det er pittelitt usikkert med tarmsystemet hans siden "rompaåpningen" revnet og kjertler rundt der sprakk. Han har fortsatt ikke bæsjet og det gjenstår å se om han kan[&o]. Klarer han det så vil det mest sannsynlig gå bra for han. Om han blir like frisk og rask i kroppen er ikke sikkert.

veterinæren som han pleier å gå til var ikke til stedet i går når pappa tok han ditt. Det var en ny jente der og hun var litt usikker på hvordan takle situasjonen. Bestemte seg HELDIGVIS å vente med operasjon pga at han var i shock.

Når pappa dro med Laki ditt igjen i morges for operasjon så sa hun andre at operasjonen ville drept han hvis den hadde blitt utført i går[&:][&:]. Så veldig bra at nye jenten fulgte magefølelsen!

Han skrek av smerter i hele går stakkars. KAn ikke stå opp. Han er blå på hele kroppen fra nese til rompe. det er også usikkert om "utstyret" hans vil virke igjen, altså om han kan lage søte Lakibebisser...[&o]

Så trist[&o] Ikke morro å få en slik beskjed. En hund blir liksom en del av familien. Krysser alt jeg har å krysse for at han blir bra igjen...

ORIGINAL: ..christine..

Så trist[&o] Ikke morro å få en slik beskjed. En hund blir liksom en del av familien. Krysser alt jeg har å krysse for at han blir bra igjen...

Back
Topp