Stakkars lille gullet mitt..

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Fikk telefon fra bhg i dag da mini hadde slått seg i tungen[&o] Sklidd på isen og bitt seg kraftig i tungen[&o] To rød merker og det ene var et skikkelig hull nedi... tydelig at hele tannen hadde vært nedi!![X(] Jeg hadde virkelig ment det var vondt, men mini er i storhumør og forteller alle om at han falt i barnehagen og fikk aua på tungen.. og geiper så godt han kan[8D][:D] Håper det ikke blir veldig ømt i morgen... han har hvertfall spist i dag!![:)]

Jeg har obligatorisk på skolen i morgen så han går nok en kort dag i bhg, men drit det der egentlig... jeg skulle helst hatt ham hjemme kjenner jeg, men ikke lett når man er alene!![X(]

Huff, stakkars lille!! [&o][&o] godt han ikke plages nevneverdig av det da!

Masse god bedring til lilletunga!

Auuuuuu! Det hørtes vondt ut! [&:] Jeg hadde sikkert sutra mer enn det han gjør![;)]

ORIGINAL: McBaby

Auuuuuu! Det hørtes vondt ut! [&:] Jeg hadde sikkert sutra mer enn det han gjør![;)]

ha ha jeg og.

God bedring til han med hull i tungen.

ORIGINAL: Looney

ha ha jeg og.

God bedring til han med hull i tungen.

[:)]

Huff, stakkars lille tøffingen din! (og deg!) Om han er i godt humør og ved godt mot, så er det da vel ikke noe problem å sende han i bhg?

Fortsatt god bedring! [:)][:)]

Jeje.. han er nå i barnehagen i dag og har ikke klaget over tungen i det hele tatt[:)]... og det enda den er litt blålig!![X(]

stakkar, ikke noe særlig. må si han er tøff som ikek klager!!

Back
Topp