stakkars lille gullet mitt!!!!

poca og krapylene

Elsker forumet
han kom akuratt ut av soverommet sitt ,og jeg sa "nei liam ,nå er det midt på natta ,og alle sover...opp i senga di"...

så kjenner jeg at hele senga han er klissvåt å bleia er heeeeelt gjennom våt..
jeg skjønner ikke hvofor...han har tisset mass gjennom på natta.

Nå ligger han inne på rommet vårt sammen med sambo og noah og forhåpentligvis sover.

hva kan jeg gjøre? må jeg gå opp i bleiestr?? funker det?? ta på ham 2 bleier??? jeg vet lissom ikke hva jeg skal gjøre[:(][&o]

Det har hendt min Noah noen ganger nå også..Her er nok grunnen til det for at han finner veien ned i bleia med sin lille hånd..Og da ligger junior litt skeivt og gjerne rett oppover da...SÅ nesten gang han tisser da,så blir det veldig så vått...

Er lenge siden sist nå,så er vel kanskje ikke så spennende lengre da..hihi..

ikke gi han så mye drikke 1t før han skal legge seg...Kanskje det hjelper å gå opp i bleie str....elr så finnes det tisselaken..

det har jeg ikke tenkt på engang. men vi terper veldig på ham ,for han koser ved å klore seg på rompa. han har store sår på hele stumpen stakkars[&o]
etter at han slutta med body ,så var det hånda i bleia med en gang,,,,,

Prøv med body igjen om natten..Da har han iallefall ikke så lett tilgang.Helt til han finner knappene nede ved stumpen da,det gjorde min og da var vi like langt..hehe

ORIGINAL: warry

ikke gi han så mye drikke 1t før han skal legge seg...Kanskje det hjelper å gå opp i bleie str....elr så finnes det tisselaken..

han får fotsatt litt vann i flaska før han legger seg. jeg og sambo har blitt enige om at den skal bort denne mnden...

han har tisselaken ,men jeg vasker dyna hans minst 1 gang i uka fordi han tisser den ut...å vi har et lite rituale hver kveld når han får på nattbleia ,at vi sjekker at snoppen ligger  rett....

ORIGINAL: Madde34

Prøv med body igjen om natten..Da har han iallefall ikke så lett tilgang.Helt til han finner knappene nede ved stumpen da,det gjorde min og da var vi like langt..hehe

han har sort belte i å både kle av og på seg...hehe
han kler seg selv hver morgen.....
bodyen er ikke vits....den fyker raskt av...hehe

hehe så herlig ja det finner fort av ting.. prøv dress pysj da..fines både med knapper og glidelås

ORIGINAL: poca og krapylene

Ja de begynner å bli for smarte disse gutta...hehe..

Men men..Hvordan str bruker dere på bleiene og hvordan type bruker dere om natten?

ORIGINAL: poca og krapylene

Ja de begynner å bli for smarte disse gutta...hehe..

Men men..Hvordan str bruker dere på bleiene og hvordan type bruker dere om natten?

vi bruker 13-20 kilo av den vanlige liberoen....finnes det en type nattbleie kanskje???

Sandra tisser masse om natten så vi bruker 1 større størrelse som natt bleie[:)]

Back
Topp