stakkars lille baby!!!

hamarjente

Forelsket i forumet
Fødte på kafé, forlot barnet

BERLIN (VG) Kafépersonalet fikk sjokk da de skulle sjekke toalettet: Gulvet var fullt av blod, og i søppelbøtten lå et dødt barn.

Av TROND SUNDNES

VG Nett følger:
Utrolige historier

En kvinne hadde født barnet og deretter forlatt kafétoalettet.

I går fant politiet barnemoren (21) i en leilighet i Köln. Hun ble pågrepet og deretter sendt rett til det lokale sykehuset for legehjelp.

Det var lørdag formiddag en kunde på kafeen Printen Schmitz i Köln skulle på toalettet. Hun fant det tilgriset med blod og tilkalte betjeningen.

- Det første vi så, var et blodig og tilgriset gulv. Vi trodde først at noen hadde skåret seg og blødd voldsomt, sier kaféinnehaver Josef Schmitz til den tyske avisen Express.

Men i søppelbøtten lå en baby.

Legene som kom til stedet, forsøkte å gjenopplive guttebarnet, men det var allerede dødt.

En obduksjon på mandag skal fastslå om barnet var dødfødt eller levde ved fødselen. Ifølge en uttalelse fra legepersonellet skal barnet ha vært åpenbart for tidlig født

Åssen går noe slikt an da`?
Hva er egentlig galt med mennesker som faktisk bare kan etterlate seg et barn man akkurat har født og la det dø???
Jeg forstår ikke sånt jeg.

Hvis noen forstår dette så gi meg en forklaring er dere snille..

Uff så trist[:(]
Moren må jo ha vært i dyp psykose....
Det er ikke mulig å gjøre noe slikt hvis du er helt frisk[:o]

uff...kjenner jeg blir helt dårlig i magen når jeg leser dette... att det går ann [:@]

[:(][:(][:(] hvem er det som gjør noe sååå fryktlig [:@] blir så utrolig forbanna [:@]
åssen klarer en person å være så jævlig ? [:@] [:@][:@] ååå går det ann [:@][:@][:@]

Bare syke mennesker som kan gjøre noe slikt.. [:@]

Back
Topp