stakkars jenta mi

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Var å veide hu i dag..
og nå veier hu 3510 gram så hu har gått opp 215 gram fra fødselsvekten og 260 siden vi reiste fra sykehuset og hu er nesten 4 uker..

Jeg har langt fra nok næring til henne så nå er det erstattning og mat hver 3 time hele døgnet...

huff da hørtes ikke gøy ut...
min lille gutt har gått opp nesten 1kg på 3uker han...
man har får mme oxo for jeg har så si mista melka mi...

enig med de andre her inne... er jo kjempebra at du har funnet det ut...nå kan jenta få bli god og mett og du skal bare se at nå legger hun godt på seg også....

du får nok feita henne opp no som du gir mme[;)]

ORIGINAL: valentinesbaby

enig med de andre her inne... er jo kjempebra at du har funnet det ut...nå kan jenta få bli god og mett og du skal bare se at nå legger hun godt på seg også....

signerer[;)]

Varer nok ikke lenge før hu er like rund i kinna som resten her inne nå[:)] Veldig greit med MME..da vet du at hu får i seg nok mat iallefall [:)]

ORIGINAL: bondekone

ikke ha dårlig samvittighett for det
nå fikk du veid henne og kan gi mme og ho blir god og mett og leggerpå seg igjen
sender en trøste klem

signerer. Ikke plag deg selv med dette, ho har ikke tatt skade av det og tar heller ikke skade av å få mme.

Kjempeklem

Tusen takk alle sammen, det hjalp med noen trøstende ord fra dere[:)]

Så nå pumper jeg og sparer hele dagen så hu får et mm måltid å kose seg med og så får hun resten mme og det virka som gikk greit i går og i dag iallefall[;)]

stor klem til dere alle

Det går så fint med erstatning atte[:)] Du skal se det føles godt allikevel når du ser hun blir god og mett[;)]

Back
Topp