Stakkars gullet

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Han har sutra og klaga meir enn vanlig i ettermiddagen, og var utrulig vanskelig i natt... Og eg tenkte stille i mitt sinn ista at han burde ver plaga av noko, for elles kom eg til levere han tilbake. Og kva ser eg.. Joda, ein jeksel har trengt igjennom og blå på den andre sida av munnen.. To eitårsjeksler (trur det er dei) er nok kanskje ikkje så kult, nei :/ vi sliter litt med septasjonsangst i tillegg, så egn lurte litt på om det skulle bli så fullstendig kaotisk framover ;p
Sent from my Nexus 10
 
Stakkars liten :/ men godt det "bare" er tenner da, så slipper du å levere han tilbake ;)
 
Usj, høres ikke godt ut nei :( Her sikles det, tygges det og sutres det for harde livet om dagen.. Så håper det bryte gjennom noe snart her og ;)
 
Stakkars liten :( Men godt det er tenner som gjør vondt. Alltid godt når man finner en årsak til klaginga!
 
De skal jo ha så mange av dem også. Håper de ikke blir å plages like mye hver gang noe skal gjennom...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
De skal jo ha så mange av dem også. Håper de ikke blir å plages like mye hver gang noe skal gjennom...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

her merka eg dei første, så hadde han plutselig 8. Har hoppa over hjørnetenna og begynt rett på 1årsjekslane... Har vert i betre humør i dag, men når eg kom heim frå jobb i går var det ein pappa som var sjeleglad for avløysning ;P
 
Back
Topp