Stakkars frøkna vår

lenemor

Forumet er livet
Hun kastet jo opp natt til lørdag, men har vært i fin form siden. Var litt slapp i går, men i dag har hun vært superblid og energisk, på tross av at hun ikke har spist på to dager. Har prøvd å lokke med alt, men ingenting faller i smak - noen ganger smaker hun en liten munnfull, men for det meste blir det avslått bare etter å ha sett på det.

I dag ble jeg litt lei, så jeg nærmest kommanderte henne til å drikke litt smoothie som vi hadde laget, for jeg vet selv at når man ikke har spist på en lang stund får man litt vondt i magen av det og jeg har tenkt at det er det som har skremt henne. Hun synes etter noen små slurker at det var godt, og slukte i seg resten av koppen, så fikk jeg og August nattakos, og to trinn opp trappen kaster hun opp alt igjen [&o]

Veldig lei seg for å ha spydd i trappa, men påstår at hun føler seg helt fin - jeg får så vondt av henne stakkar...

Og plutselig slipper vi å lure på om vi skal sende henne i barnehagen i morgen

høres kjent ut. Unntakstilstand her i huset. Malte har spist litt og kastet opp igjen. Gustav har mest drukket vann, men har visst sluttet å kaste opp.
Jeg kaster opp og har diarre. Så nå mangler vi bare at far blir dødssyk.
Har fridag imorgen, så Gustav blir hjemme. Mannens pappaperm er ferdig, men spørs om han kommer seg på jobb imorgen?

Go bedring tl Johanna.

uffda Olive - håper virkelig dere snart er friske alle tre, og at pappa går klar!!

Huff da, stakkar Johanna. Håper hun ikke smitter lillebror. God bedring til Johanna og Olive og barna.

Huff da. Håper hun blir fort frisk[:)] God bedring fra oss

uff, stakkar. Håper hun sover godt i natt da, og at det er litt matlyst i morgen tidlig.

HUffameg! Ikke godt med spysyken....men de små takler det jo så bra stort sett. Håper hun er i toppform igjen om et par dager! God bedring!

God bedring til dere også, olive!

God bedring! Håper det går fort over

Hatt en god natt etter litt startproblemer, og da hun var ferdig med tannpussen i dag ba hun om en yoghurt, som hun har spist opp. Tydeligvis tilbake i god gammel form, men hun trenger å spise seg opp igjen etter to dager uten mat - og regelverket sier jo 48 timer karantene fra barnehagen etter oppkast, så hun blir hjemme i dag og i morgen

Uff, leit med spysjuka...

Virker som at det er noe som går i hele landet nå... Bank i bordet, vi er foreløpig spart!

Håper alle de sjuke barna blir bedre snart [:)]

Huff da stakkars Johanna ikke godt å være kvalm og spysyk.
God bedring[:)]

Back
Topp