Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: meeya
ORIGINAL: muffinium
kanskje er det lurt å ikke få dem i landet i det hele tatt da!!!!!!!
de har vært i norge fordi afghanistan ikke var trygt...det er fortsatt ikke trygt og de blir sendt hjem...ja men det er bare fint å ikke la folk inn i det hele tatt hvis man skal sende de ut etter 7år i norge...
som jeg sa...norsk innvandringspolitkk er helt på trynet, men vi kan ikke la de bli fordi de sultestreiker for det. det er der de gjorde feilen. vi er nødt til å sette et eksempel der, samme hvor uretferdig det er eller ikke.
hadde de ikke lagt seg foran der å sultesteika hadde jeg vært helt enig i at de kunne få bli, men vi kan ikke la de komme unna med å sultestreike fordi det vil føre til at flere gjør det!!!
ORIGINAL: chello
var på stortorvet idag...kan ikke førstå hvorfør de skal sende tilbake de afghanene...de sier at det er trygd i Kabul men det er fan ikke det...blir så sint og lei meg...
nå er jeg av den sorten som mener : få dem ut av landet!!! ... Syns lite synd i dem...
Vi har alle forskjellige meninger.. og godt er det[;)][:D]
Norsk invandringspolitkk er jo helt på jorden...Kriminelle får bli men de sender hjem små barn!!!???!!!
send de hjem!! vi kan ikke ta inn alle som ikke har det godt der de kommer fra...det har vi faktisk ikke plass til!!
Hvis det bare er å sette seg ned og sulte seg som skal til for å komme inn i norge og vi skal la de bli av den grunn, hva kommer folk til å tro om oss, og hvor mange er det ikke som kommer til å prøve det samme for å bli??
Unnskyld meg men jeg synes ikke synd på de i det hele tatt, de har valgt å sulte seg selv.
det er seff trist at de blir send hjem.
og jeg er ikke rasist i det hele tatt foresten.
mange som sliter med dette her assa...synd for den familien...men man skal ikke synes mer synd på noen og mindre synd på alle...og det gjør ingen forkjell om vi syns synd på folk eller ikke så lenge vi ikke gjør noe om det...
var på stortorvet idag...kan ikke førstå hvorfør de skal sende tilbake de afghanene...de sier at det er trygd i Kabul men det er fan ikke det...blir så sint og lei meg...
nå er jeg av den sorten som mener : få dem ut av landet!!! ... Syns lite synd i dem...