Stakkars babyn min

Kani

Betatt av forumet
Jeg klarte og sovne mens jeg ammet i natt og da lå han ytterst i senga. Våknet av et forferdelig dunk og hylskrik. Stakkars gutten min rullet ut av senga. Og senga er høy(type kontinental seng)!
 Han lå halvveis under nattbordet. Fikk så utrolig vondt av han. Hjertet mitt stoppet opp noen sekunder for og si det sånn.
Gikk heldigvis bra, men GUUUUD så dårlig samvittighet.

uff, så skummelt!! godt det gikk bra med han 

Jeg er redd for at det samme skal skje så han ligger alltid mellom oss når jeg ammer han. jeg legger meg bare litt mer over på siden når jeg skal amme fra det øverste brystet. Heldigvis han jeg ikke sovnet siden han var nyfødt og brukte en evighet på å spise. Nå er han ferdig på noen minutter så da går det greit :)

Men JEG derimot har nettopp falt ut av sengen... lå på samboeren sim side av senga og i søvne skulle jeg snu meg til det som på min side blir innover, der var det ikke noe seng og jeg ramla i gulvet!! :D

Uff da, men så bra det gikk fint!

Jeg prøvde å amme liggende til å begynne med, men sluttet etter en-to uker fordi jeg ikke klarte å holde meg våken og var redd jeg kom til å rulle over ham når jeg sovnet. Småen klarte heller ikke å holde seg våken så måltidet trakk også veldig mye ut i tid så det ble rett og slett for slitsomt.

Stakkars liten og stakkars mamman, godt at det gikk bra med han.
Her har vi stripset sprinkelsenga fast i vår seng sånn at han ikke skal ramle ut, jeg sovner forholdsvis ofte når jeg ammer om natten.

Uff, det er en helt grusom følelse( min baby datt ned fra sofaen), men så utrolig godt at det gikk bra!

God klem til lille og mammaen

Du får trøste deg med at du slett ikke er den første mamman som har opplevd det. Eldste snuppa vår kravla ut av senga selv og gikk på hodet i gulvet når hun var litt eldre enn det våre babyer er nå. Jeg trodde virkelig at ungen brakk nakken, for jeg rakk å våkne å se rompa og føttene som sto rett til værs idet hun tippet over. Men det gikk bra, de tåler fantastisk mye disse små skjøre vesnene. Nå har jeg lært og legger snuppa alltid i midten når hun får mat og sprinkelsenga står helt inntil vår seng på min side i tillegg. Det er lettere å holde seg våken når man gir flaske også, så det er bare en gang jeg har prestert å sovne med flaska i hånda. Da tror jeg hun sovnet samtidig. 

Bra det gikk fint med gutten din!

Huff, skjønner at det var en kjip opplevelse! Godt å høre at det gikk bra!

Back
Topp