Stakkars babyen min

missoz

Elsker forumet
Vondt i mammahjertet mitt.

Skulle ned i kjellern og sortere litt pappesker og da må vi gå ut for så å gå inn igjen... siden det nå smelter for harde livet ute var det kommet vann inn under døra som hadde frysi på trappa, som jeg ikke så.... Holdt Mathea i armen og datt, mista hu fremover og datt ned... Når jeg lå der så jeg hu dette som en nikkedokke ned trappa... Er den jævligste følelsen jeg noen gang har hatt.... Hu begynte å grine med en gang jeg plukka hu opp... Har snakka med legevakt og skal følge med på hu... helsigvis er hu like aktiv som alltid, med en blåveis over høyre øye, skrubbsår i hodet og på brystet.... Håper dette ALDRI skjer igjen...

Huff da. *sender en klem* Må være en grusom følelse. :( Som regel går det jo bra med de, men ikke noe kjekt. :(

Huff :( Sender en klem.

Åååå, kan tenke meg du har ein ekkel klump i magen no :/ takk og pris for at det gjekk så bra!! Og heldigvis tåler dei meir enn vi skulle trudd..!!

Åh, herregud! :(
Så grusomt! :( :( :(
Håper det går bra med både mamma og barn!

Du må huske å oppdatere oss i morgen hvordan natta gikk.

Huff, så fælt! Fort gjort at sånn skjer, godt at alt er bra med dere begge!

Her har det gått bra... Heldigvis.. Hu var aktiv som aldri før på dagen i går... Våkna og fikk litt melk når jeg skulle legge meg kl 22 og våkna for mat igjen kl 03.. Våkna for dagen kl 06.. Så alt er som det alltid har vært <3

Så bra :D

Så bra å høre!

Her har det gått bra... Heldigvis.. Hu var aktiv som aldri før på dagen i går... Våkna og fikk litt melk når jeg skulle legge meg kl 22 og våkna for mat igjen kl 03.. Våkna for dagen kl 06.. Så alt er som det alltid har vært <3
Godt å høyre :) går det bra med deg då?

Godt å høre alt er bra :)

Godt å høyre :) går det bra med deg då?

Ja, det går bra med meg. Har litt blokkert det som skjedde nå, husker ikke alt lixom... Har litt blåmerker på stumpen og ryggen da.... Er mest bare takknemmelig for at det har gått bra med Mathea :)

Ja, det går bra med meg. Har litt blokkert det som skjedde nå, husker ikke alt lixom... Har litt blåmerker på stumpen og ryggen da.... Er mest bare takknemmelig for at det har gått bra med Mathea :)
Trur det er litt normalt, du fekk jo sjokk... :/

Ja, skikkelig sjokk... Eneste som vitner på at det har skjedd noe nå er de fine blå merkene på stumpen min og thats it... mathea fikk bare skrubbår og de er borte allerede..

Back
Topp