Stakkars Andrea i kveld *lang*

carinasverden

Forumet er livet
Dagen har vært som vanlig, hun har vært blid og grei, spist som vanlig osv.

Hun var veldig trøtt så sovnet klekka 18.00-18.15.
Ca 18.30 våknet hun og sutret, jeg tenkte at hun kanskje bare trengte litt ekstra kos, men det hjalp ikke, ganske fort eksalerte det til hyyyling, hun hylte og hylte og ingenting hjalp, hun ville ikke ha pupp, hun ville ikke ha frukt, kos hjalp ikke. Vi prøvde å sykle henne, og trodde det skulle hjelpe litt da hun fikk ut litt luft, men det var feil igjen.

Etter hvert var hun så utrolig utslitt at hun hylte, mens øynene skled igjen og opp igjen. Vi gikk inn på senga for å prøve å kose litt og kanskje ta litt trøstepupp. Puppen hjalp i ca 10 sekunder, hun drakk ikke, men det er nok favorittsmokken[8D] SÅ kommer det en liten rap og hun begynner å spy skikkelig, det raser ut av munnen og nesa og hun begynner å hyle igjen (i senga vås som henrik selvsagt redde opp igår kveld).

Synes så synd på henne. Vi badet henne og hele tiden hylte hun, etter det la vi henne igjen, ga litt mer pupp, spiste ikke så mye da heller, men hun sovnet etter det. Våknet igjen nå nettopp og sutret litt igjen, men sovnet fort igjen.

Er nok ikke så greit å være syk for første gang[8|]

Og et spm: Vi har aldri gitt mme før, men på treffet har jeg sakt at Henrik kan gi mme på natta siden det er mindre styr enn mm som må varmes med vannbad osv. I kveld tok vi litt mme i middagen hennes for å venne henne til mme smaken. Vi brukte sånn ferdig nan, men brukte under en spiseskje. Har jo hørt at mange barn reagerer på nan, men er det mulig at hun kan reagere så sterkt når hun er såpass stor, og er vant til fast føde? Tror ikke egentlig det er derfor, men hvis det er en mulighet så er det jo greit å vite[:)]

Huff, stakkars lita:/
God bedring til lille vakre<3

Har null peil på mme, men kanskje hun ikke tålte den? Men syns det høres rart ut at hun skal reagere så voldsomt på så lite..

huff da, stakkars lita. Therese Antonie reagerer sånn av Nan, men det kommer med en gang hun har drukket det, tar bare noen min før hun kaster opp alt igjen. Både pulver og ferdig blandet. Men Hipp eco, den går ned på høykant, hun har aldri reagert på den.
Men nå for tiden går det jo enormt med oppkast og diare, så det kan jo være at hun har fått det da.
Håper hun blir bedre fort!

Ååå stakkar lille vennen..husker at størstejenta mi reagerte på nan med å spy..men da var hun mye mindre,og fikk mer enn en spiskeskje..merkelig..dytter for deg..håper hun blir fort frisk..kan være omgangsyka som går fortida også..[:(] god bedringsklem[:)]

jeg tror ikke det er en reaksjon på nan når det var en liten mengde (hvis jeg forstod deg rett ang mengden)!! kanskje spysyken?? det går jo mye sånn dritt for tiden.....god bedring iallefall og håper det går over snart....[;)]

Stakkars liten da

kan aldri tenke meg mme som gjorde det nei..

Kanskje hun har fått den gøye omgangs-syke som går nå [:'(]

Stakkar. Her er det også første "sykedager" med forkjølelse, snørr, litt feber, MASSE slim som ikke fås ut og i natt begynte en forferdelig hoste. Hun har jo så masse slim at hun kaster opp for å få det ut...Hun reagerer på samme måte som Andre at ingenting hjelper, veldig utilpass og plutselig spyr hun.
Er rart om Andre skal reagere på mme om dere ga så lite tenker jeg.. men om hun er litt dårlig fra før er nok heller oppkastet fra det. Det er det i allefall her. her har lille jenta vår aldri kastet opp før, men legen sa det var vanlig at de kastet opp får å få vekk slim +++.

Håper hun får en god natt søvn, krysser fingrene for oss og dere [;)]

Huff, håper hun blir raskt bra igjen.

Her avventer vi med mme til jeg får - om jeg får - resept på melkeproteinfri. Tørr ikke eksperimentere. Så kan nok ikke uttale meg om det.

Uff stakkars [:(] Jeg tror ikke det er mme som gjor det, ville prøvd å gi henne litt av det i morgen å se. Kan være at det var helt tilfeldig. Det kan jo være at det var luft som plagde henne, mi kan kaste opp om det er mye luft i magen. Også om hun har slim i halsen? Jeg vet ikke om hun er småforkjølet...? Om det ble for mye mat til magen? Det er de tre tingene som har gjort at mi har spydd hvertfall. Sjekket om hun har feber? Om hun virker bra i morgentidlig og du gir henne litt mme og dette skjer igjen, så ville jeg ha byttet merke. For da er det godt mulig det er derfor. Håper det går bra med henne og at hun får sove godt i natt [:)]

takk for respons[:)]

tror nok heller ikke det er mme'n egentlig, men om hun reagerer slik igjen så kan jeg prøve babysemp fra småfolk, vil helst ha slik ferdigblandet fra kartong så det skal bli minst mulig styr for henrik. Hvis ikke så kan hun egentlig likegjerne få mm[:)]

Målte tempen og den var muligens litt høyere enn vanlig, men ikke feber ca 37,4[8D]
Tror ikke hun spydde pga for lite mat, fikk jo bare 1/3 porsjon og spiste ikke opp alt engang.
Men siden hun våknet og fortsatt var litt sutrete så tenker jheg at det kanskje er litt magesyke, for da hun spydde kom nok hele skjea mme ut igjen så da ville vel reaksjonen vært borte.

Vi takker for god bedringsmeldinger ihvertfall[:D]

Uffda, stakkars lita.. Tror neppe det var MME som gjor det, du har jo fortalt før at han har hylt og sutra.. Og oppkasten kom nok kanskje av all skrikinga evt. slim i halsen...?

Gooood bedring![:)]

Huff! Stakkars liten. Håper hun blir frisk snart. 

Back
Topp