Stakkar valpen min...

Nurkis

Gift med forumet
Hu har fått medisin i øret, for at hun har hatt så mye ørevoks... antagelisvis pga trange øreganger... Vi var hos dyrlegen før idag, og da fikk hun en likeglad sprøyte. Hun sank helt sammen, som om hun ble livløs, og ble omtrent dobbelt så tung. Når vi kom hjem, så klarte jeg ikke å løfte henne ut av bilen, så en kompis kom og løftet henne ut... (sambo var på jobb) Nå ligger hun helt slakt på gulvet, og piper innimellom....
Får helt vondt inni meg jeg.... må bort hele tiden og kose henne... Har mest lyst til å gråte....   

uff da stakkars voffsen...........[:(]

Jeg veit!! Det er til hennes eget beste, men allikevel.... Vi er ikke så varsomme med dyr som med oss selv.... Ville aldri ha stappet inn bomull og vridd rundt i våre egne ører... Visste ikke at hun skulle få sånn sprøyte, så jeg ble uvel og måtte sette meg, grein og styra.... uff... en veldig ubehagelig opplevelse var det!!! [:o]

ORIGINAL: unemoren

uff da stakkars voffsen...........[:(]

Jo, fikk sånn våkne opp ting, men hun er helt slakt for det.... Sjangler ikke like mye, men virker veldig forvirret... Vil ikke drikke, ikke spise, bare sove, gikk på do nå først... Hun er bare en valp da, så jeg syns det er ekstra sårt... Hun er jo egentlig veldig liten, selv om hun er stor...
Det er første gangen jeg er med på no sånt, er helt vanlig og går over, men allikevel... [:(]

Hm hvorfor fikk hun ikke oppvåknings sprøyta [8|] ??? Det pleier dyrlegen her å gi etter at bikkja har blitt dopet ned [;)]

He he leste ikke alt nedover , så at hun hadde fått det [:D]

ORIGINAL: NurkeBaby

Jo, fikk sånn våkne opp ting, men hun er helt slakt for det.... Sjangler ikke like mye, men virker veldig forvirret... Vil ikke drikke, ikke spise, bare sove, gikk på do nå først... Hun er bare en valp da, så jeg syns det er ekstra sårt... Hun er jo egentlig veldig liten, selv om hun er stor...
Det er første gangen jeg er med på no sånt, er helt vanlig og går over, men allikevel... [:(]

Hmm...da synes jeg det er rart dere fikk henne med dere hjem...hunden min får ikke gå ut igjen fra dyrlegen før han er i form igjen etter å ha fått oppvåkningssprøyte han.(har vært så mye hos dyrlegen pga betennelse i øyne[:(]) For da skal de våkne rimelig fort!

ORIGINAL: Line Lavendel

Hmm...da synes jeg det er rart dere fikk henne med dere hjem...hunden min får ikke gå ut igjen fra dyrlegen før han er i form igjen etter å ha fått oppvåkningssprøyte han.(har vært så mye hos dyrlegen pga betennelse i øyne[:(]) For da skal de våkne rimelig fort!

Det går litt bedre med henne nå, har spist litt, men ikke drukket no... Dyrlegen bor 5 min unna, og vi kan ringe når som helst om det er no, så han var nok trygg på at dette gikk bra... Syns det er ekkelt, men er ikke bekymret..
Uff, er jo verre med øyne da! Stakkar hunden din! [:o]

ORIGINAL: SannaMor

off, stakar valpen din NurkeBaby[:(] Vet hvordan det er og se hunden ikke ha det bra[:(]
Hunden min ser ut som et skabbtilfelle om dagen(de tror det er allergi), skal og ta blodprøve på'n på tirsdag, og det syns han er så vondt[:(][:(] Har tatt det tidligere iår fordi vi trodde han hadde IL[&:] (hatt mye sykdom på'n)

Uff.... håper det går bra! Du må fortelle hvordan det går!!

ORIGINAL: Line Lavendel

Det går litt bedre med henne nå, har spist litt, men ikke drukket no... Dyrlegen bor 5 min unna, og vi kan ringe når som helst om det er no, så han var nok trygg på at dette gikk bra... Syns det er ekkelt, men er ikke bekymret..
Uff, er jo verre med øyne da! Stakkar hunden din! [:o]

Det var godt å høre det da[:)]
Grand danois er en rase som kan ha mye øye problemer og det har hvertfall vi erfart, har skrapt øynene han utallige ganger så blir han bedre en stund men så er det på'n igjen. Men nå har han gudsjelov vært bra siden januar så får håpe det går bra en stund til[:)] *bank i bordet*

God bedring til vofsen!

Back
Topp