Stakkar store gutten min..

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Det blei mye på en gang dette her.. På onsdag ringte bhg og fortalte at Sander hadde fått øyekatarr. Så sambo hentet han og kjørte han hjem. Ene øyet hans var hovent og han sa at det var vondt. Vi har lege ett stykke unna og sambo måtte tilbake på jobb og jeg har ikke bil om dagen så det ville bli for seint å prøve å rekke legen. Så da måtte vi tatt det dagen etterpå men fristet ikke å dra hele den veien med 3 barn på toget. Så da blei det legevakta på kvelden i stedet. Fikk øyedråper og øyekrem. Han vil jo selvfølgelig ikke ta det så når jeg er aleine så må jeg sitte oppå han for å få det i han[:(] Ikke særlig gøy men må jo bare når han ikke vil samarbeide. Så kommer fredagen og han har plutselig veldig mange røde prikker på kroppen. Synes synd på han som skulle få så mye på en gang..

Tenkte først at han det kanskje var flere mollusker men på lørdagen så hadde han enda flere og det lignet ikke på mollusker så da dro vi på legevakta igjen. Tenkte at det kanskje kunne være vannkopper men var usikker for det lignet ikke på vannkopper enda. Kom til legen og fikk beskjed om at det var begynnende vannkopper. Så da blei det apotekt neste og kjøpte hvit vask og dro hjem. På søndag så var det ingen tvil for da så vi at det var vannkopper. Og i tillegg er han forkjøla..

Nå ligger Therese ute å sover, Jonathan i senga si og Sander sitter å ser på Byggmester Bob. Når Rapunsel var her å leverte Therese i stad så ville Sander være med. Han elsker å være ute. Så han var litt av ett syn der han stod i vinterskoa sine og lua på hodet uten en tråd på kroppen(med vannkopper og hvitvask) og ville være med Rapunsel på jobb[:D] Og når ho hadde gått stod han med bøyd hodet og sa dama dratt og var så lei seg[:(]

Jeg bare håper ikke sambo blir smitta for han har ikke hatt det og legen sa lykke til hvis han får det[&:]

Ha en fin dag da damer!

Usj, det var mange ting på en gang! Satser på han gjer seg ferdig med sjukdommen for i år!
God bedring[:)]
(Og krysser fingra for at din kjære ikkje får det, sjuke mannfolk er orntli herk!)

ORIGINAL: kattekvinna

Usj, det var mange ting på en gang! Satser på han gjer seg ferdig med sjukdommen for i år!
(Og krysser fingra for at din kjære ikkje får det, sjuke mannfolk er orntli herk!)

Ja, nå har han vært mye sjuk. Han startet jo i bhg i fjor høst og vært mye sjuk etter det.
Ja, sjuke mannfolk er ett eget folkeslag:) Men får voksne barnesjukdommer så blir de som regel mye sjukere enn barn.
Hadde en mamma i bhg på jobben når jeg var lærling som måtte innlegges på sjukehuset pga vannkopper. Ho holdt på å stryke med pga at ho fikk enten vannkopper og/eller vann i lungene. Husker ikke hvilket. Huff..

signerer denne [:)]

Flink du er altså!!! Det må jeg si:) Tre små og en syk.. Får håpe mannen din ikke blir syk:) god bedring!

ORIGINAL: MariSafari

Flink du er altså!!! Det må jeg si:) Tre små og en syk.. Får håpe mannen din ikke blir syk:) god bedring!

Litt hektisk men mest kos:) Kaller det en forsmak på hvordan det vil være å ha 3 små:) Jeg håper jo at vi får en til om noen år:) Er litt hektisk men jeg koser meg..
Jeg å håper at ikke Thomas får det altså. Mest for hans egen del..

ORIGINAL: MariSafari

Sign <3

Huff, tøff du er med tre små, og en av de er syke! Lykke til for mannen din!
Og gooood bedring til storemann![:D]

Klem sendes din vei

hehe mummimamma84 er jo rene supernanny'n! Sander var jo så søt i dag tidlig, naken med vinterskoa og lua på, klar til å være me dmeg i barnehagen. tror det kunne blitt litt kaldt, hehe[;)]
Får virkelig håpe Thomas ikke får vannkopper nei, krysser fingrene for at han slipper unna. håper egentlig therese får det, har vært så greit om hun ble ferdig med det[;)]

uff, stakkar gutten[&:] har blitt sykdom igjen her også nå[8|]

Håper ikke mannen får det, er jo farlig i voksen alder[&:][:-]

ORIGINAL: Faerytale

Huff stakkar storegutten! Og så søt som stod klar for å være med i barnehagen da... [:)]

Og så god du er som har tre små - og en syk! Wow!

Klemmepå

Han var kjempesøt og kjempe lei seg når ho gikk..

Jeg synes det er koselig å passe Therese:) Jeg prøver bare å være en god venn som stiller opp når det trengs[:)]

Klemmepå tilbake:)

ORIGINAL: carinasverden

uff, stakkar gutten[&:] har blitt sykdom igjen her også nå[8|]

Håper ikke mannen får det, er jo farlig i voksen alder[&:][:-]

Ja jeg veit[&:] krysser alt som krysses kan..

ORIGINAL: Rapunsel

hehe mummimamma84 er jo rene supernanny'n! Sander var jo så søt i dag tidlig, naken med vinterskoa og lua på, klar til å være me dmeg i barnehagen. tror det kunne blitt litt kaldt, hehe[;)]
Får virkelig håpe Thomas ikke får vannkopper nei, krysser fingrene for at han slipper unna. håper egentlig therese får det, har vært så greit om hun ble ferdig med det[;)]

Jeg skal la Therese kose Sander masse[8D]

Back
Topp