Stakkar pusen min <3

Lillemo

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Lille pusen min ble akkurat påkjørt. [:(] Det gikk helt fint med henne, litt sjokkskadet, men ellers er hun fin. Jeg er helt sjokkert over meg selv, jeg ble helt ifra meg da jeg fikk beskjeden om at lillepus var blitt påkjørt. Trodde aldri jeg kom til å reagere slik pga et dyr.

De som hadde kjørt på henne, hadde tatt henne til dyrlegen for å sjekke at alt var fint, og funnet ut hvem sin pus det var. Jeg syns det er helt utrolig bra gjort av de som kjørte på henne, vet ikke hva som ville skjedd med lillepus hvis ingen hadde tatt seg av henne

Nå ligger lillepus å slapper av i godstolen sin, innpakket i et pledd, og med tisselakenet til Snuppa under seg.

Ja, det er helt utrolig Snuppa er jo helt vill etter henne også, tror nesten vi måtte ha fått oss ny katt hvis det skulle skje noe med lillepus..

Jeg syns det er så rart at hun ikke ble mer skadet, 60 sone der pusen ble påkjørt, og det er aldri noen som kjører saktere enn det.. Lillepusen min har hatt englevakt, hun

ååå jeg skjønner hva du mener! de er jo såå uskyldige! jeg hylte når vovven min slo seg skikkelig hardt i foten[8|]... de betyr jo masse for oss!!!! SÅÅ BRA AT ALT GIKK FINT OG AT DE SOM KJØRTE PÅ PUSEN IKKE BARE LOT DEN LIGGE DER!!

off så vondt for lillepus!![:o]
Og så BRA at de stoppet opp og tok henne med til dyrlegen! *flinke mennesker* det er langt ifra alle som hadde gjort det!

Så utrolig flott gjort av de å ta den med til dyrlegen!
Dakar lille pusen din! Masse god bedring!

ORIGINAL: smash

Så utrolig flott gjort av de å ta den med til dyrlegen!
Dakar lille pusen din! Masse god bedring!

Jepp, kjempeflott at folk gjør sånt!!
God bedring til pusen, godt å høre at det gikk bra. [:)]

Jeg hadde en pus som ble påkjørt for noen år siden, hun var bare en stor kattunge enda, hadde fulgt etter noen barn og ble påkjørt. Hun som kjørte på henne hadde stoppet og fått tak i pusen, pratet med barna og funnet ut at det var vår katt, så hadde hun kjørt mamma til dyrlegen med katten. Hun måtte desverre avlives da, men jeg syns det var så flott gjort. Hun som kjørte på katten var helt fra seg stakkar.
Det er uansett så mye bedre at folk gjør sånn, både fordi det KAN redde liv, men også fordi at eierene skal vite hva som har skjedd i stedet for å kanskje ikke finne pusen igjen og aldri få vite, går lenge og bekymrer seg og sånt. [&o]

Back
Topp