Stakkar mini

Lene1986

Forumet er livet
Har sikkert gått med en bæsjebleie i barnehagen i dag i evigheter.. Er knall rød på HELE rompa [:(][:(][:(][:(] Å det er tydlig at det er vondt. [:(][:(][:(]

au au AU! [:o] Bare la han lufte stompen i hele kveld, så kle på han bleie ved leggetid... Smøre godt på med god salve! [;)]

huff, så fælt, stakkars![&o]

[&o] Stakkars lille..... Emma hadde og en sånn her om dagen... da hadde de vært ute fra lunsjen og løp rundt i regntøy... da tror jeg ikke de skifter gitt fordi dem merker det jo ikke [>:]

ORIGINAL: KathMor

[&o] Stakkars lille..... Emma hadde og en sånn her om dagen... da hadde de vært ute fra lunsjen og løp rundt i regntøy... da tror jeg ikke de skifter gitt fordi dem merker det jo ikke [>:]
Her har de vært inne i dag så de kan ikke skylle det på det heller. Regner elefanter her.

[:o][:o][:o][:o][:o] Det eneste jeg vet er at surbæsjen til Alis lukter så å si ingenting - men likevel klarer den å brenne huden til Alis på par minutter... Helt grusomt og helt håpløs å kjempe mot!

JEg prøver alt jeg kan å bortforklare grunnen for sår stump til lillemann - fordi jeg er ellers sjokkert hvis det ikke er tilfellet!![:@]

ORIGINAL: Tjukkaaa

[:o][:o][:o][:o][:o] Det eneste jeg vet er at surbæsjen til Alis lukter så å si ingenting - men likevel klarer den å brenne huden til Alis på par minutter... Helt grusomt og helt håpløs å kjempe mot!

JEg prøver alt jeg kan å bortforklare grunnen for sår stump til lillemann - fordi jeg er ellers sjokkert hvis det ikke er tilfellet!![:@]
Ja prøver liksom og bortforklare det jeg og. Men etter å ha hentet han 2 ganger denne uken der han har bæsjet, og du merker at han har gått med det LENGE. Sitter bom fast når du prøver og vaske.

[:o][:o][:o][:o]....[:@][:@][:@]

NEi vettu hva! Da må du "ta" dem på mandag altså!? Er ikke det minimum krav at barna går med tørr bleie eller?[>:]

har de faste rutiner for når de bytter bleien??

i bhg her bytter de bleien OFTE, nesten for ofte...[8D][;)] Men de har faste klokkeslett, og da blir ikke bæsjen liggende sååå lenge hvis de ikke har merket det.....

ORIGINAL: Vand

i bhg her bytter de bleien OFTE, nesten for ofte...[8D][;)] Men de har faste klokkeslett, og da blir ikke bæsjen liggende sååå lenge hvis de ikke har merket det.....
Her bytter før de legger seg også bytter de etter 2 måltidet.
Men når vi henter han 15.30 så er det sjelden at de har byttet på han. Å når han har bæsja lukter det [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] SÅ ganske merkelig at de ikke får det med seg. Vertfall når de er inne i ett trangt lite rom.

ORIGINAL: Lene1986

Men når vi henter han 15.30 så er det sjelden at de har byttet på han. Å når han har bæsja lukter det [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] SÅ ganske merkelig at de ikke får det med seg. Vertfall når de er inne i ett trangt lite rom.

vi leverer med ny bleie kl 07.30. så bytter de i 11-tiden... så etter duppen (sirkus 14?), så er det ALLTID ny bleie når vi henter.... Og selvfølgelig bytter de ved behov også! [;)]

ORIGINAL: Lene1986

vi leverer med ny bleie kl 07.30. så bytter de i 11-tiden... så etter duppen (sirkus 14?), så er det ALLTID ny bleie når vi henter.... Og selvfølgelig bytter de ved behov også! [;)]

FÅr ta de en skrape på mandag tror jeg. Såvidt gutten ville sitte her jo.

Stakkars da!!!![:(][:(]

Det har skjedd 1-2 ganger i bhg med snuppa, men da var hun innpakka i vinterdress.

Men når det skjer sånn inne så bør du ta tak i det...

Back
Topp