Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMorHer har de vært inne i dag så de kan ikke skylle det på det heller. Regner elefanter her.
[&o] Stakkars lille..... Emma hadde og en sånn her om dagen... da hadde de vært ute fra lunsjen og løp rundt i regntøy... da tror jeg ikke de skifter gitt fordi dem merker det jo ikke [>:]
ORIGINAL: TjukkaaaJa prøver liksom og bortforklare det jeg og. Men etter å ha hentet han 2 ganger denne uken der han har bæsjet, og du merker at han har gått med det LENGE. Sitter bom fast når du prøver og vaske.
[:o][:o][:o][:o][:o] Det eneste jeg vet er at surbæsjen til Alis lukter så å si ingenting - men likevel klarer den å brenne huden til Alis på par minutter... Helt grusomt og helt håpløs å kjempe mot!
JEg prøver alt jeg kan å bortforklare grunnen for sår stump til lillemann - fordi jeg er ellers sjokkert hvis det ikke er tilfellet!![:@]
ORIGINAL: VandHer bytter før de legger seg også bytter de etter 2 måltidet.
har de faste rutiner for når de bytter bleien??
i bhg her bytter de bleien OFTE, nesten for ofte...[8D][;)] Men de har faste klokkeslett, og da blir ikke bæsjen liggende sååå lenge hvis de ikke har merket det.....
ORIGINAL: Lene1986
i bhg her bytter de bleien OFTE, nesten for ofte...[8D][;)] Men de har faste klokkeslett, og da blir ikke bæsjen liggende sååå lenge hvis de ikke har merket det.....
Men når vi henter han 15.30 så er det sjelden at de har byttet på han. Å når han har bæsja lukter det [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] SÅ ganske merkelig at de ikke får det med seg. Vertfall når de er inne i ett trangt lite rom.
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: Lene1986
Men når vi henter han 15.30 så er det sjelden at de har byttet på han. Å når han har bæsja lukter det [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] SÅ ganske merkelig at de ikke får det med seg. Vertfall når de er inne i ett trangt lite rom.
vi leverer med ny bleie kl 07.30. så bytter de i 11-tiden... så etter duppen (sirkus 14?), så er det ALLTID ny bleie når vi henter.... Og selvfølgelig bytter de ved behov også! [;)]