Stakkar gullet mitt

Miss_Universum

Forelsket i forumet
Stakkar lille gutten min har noe som plager han, og jeg vet ikke hva det er. Enten er det magen, eller tenner..eller noe helt annet. Han får sånne gråte-anfall der han bare spenner seg og må trøstes lenge. Han kan våkne av at han har vondt (vil jeg tro det er), og han gnir seg mye i ansiktet.
Jeg vil nok tro det er tenner, men samtidig så promper han en del for tiden og, akkurat som det er luftsmerter som gjør vondt.

Er ikke lett å finne ut av hva en uerfaren mamma (og pappa) skal gjøre heller, men vi gjør nå det vi kan... =)

(Var ikke noe mer mening med dette innlegget enn å få luftet litt... )

Huff...ikke noe moro når de små har det vondt[8|] Håper du finner ut av det og at han blir bedre.

AKKURAT samme er det her.
Har pågått i 2 dager nå
dakar lille gutten din og jenta mi

ORIGINAL: Vugge

Har ikke tennene innvirkning på magen da?..
Naomi får hvertfall annerledes bæsj (herregud så NORMALT det føltes å skrive det ordet plutselig) når ho sliter med tennene.. Kanskje det kommer som luft bare?
Har du prøvd dentonox når det er som verst?..

Jo de får vel "stress-mage" de og tenker jeg. Han har hatt diarè i 4-5 dager. Ser ut som det begynner å avta litt nå, nå er det akkurat som det er luft som er plagsomt.

Har prøvd litt med Dentonox. Igår kveld hadde han en skikkelig skrike-bye, og han roet seg litt etter vi tok på Dentinox. Det gjorde han også før idag da han var ordentlig misfornøyd med noe.
Men når han våknet isted og bare gråt hjalp ikke Dentonox noenting, da roet han seg etter han hadde sluppet noen kraftige promper..
Han ligger også og vrir seg mye i senga..
Han sovnet heldigvis igjen da, håper han får sove en stund nå.

Back
Topp