Stakkar Ellaen vår

unemoren

Forumet er livet
Ella falt jo i bhg for ca 1 år siden å slo fortennene sine,
de er jo blå og død.Så i helgen oppdaget vi kviselignende
ting oppi tannkjøttet,samboer var til tannlegen med henne i
dag fikk tat røngten og alt.HEldigvis er ikke de tennene som skal komme
ut igjen ødelagt.Men hun må trekke den ene fortannen sin[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg synes det er helt grusomt hater det[:(][:(][:(][:(][:(][:(]Lille babyen min[:(][:(][:(]
Så på mandag skal hun inn igjen å trekke den gruer meg så sinnsykt[:(][:(][:(]

Nei stakar liten, så kjedelig at hun må trekke. Men jammen bra de tennene som kommer er friske.
Men vet du, det kommer sikkert til å gå helt fint. Får hun narkose eller lokalbedøvelse?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Nei stakar liten, så kjedelig at hun må trekke. Men jammen bra de tennene som kommer er friske.
Men vet du, det kommer sikkert til å gå helt fint. Får hun narkose eller lokalbedøvelse?

Ja bare mor som er hysterisk[8D]
Hun skulle få beroligende.

Oi, stakar! Nå fikk jeg vondt i tennene jeg også[&:]

Stakkar liten.. Ei jeg kjenner måtte også gjøre det, men det gikk helt fint altså[:)]

åh uff dakars både Ella og deg! Kan godt forstå at du gruer deg, men dette kommer til å gå bra..Ella er nok ikke første barnet som må trekke tenner så vi får holde fast på at de vet hva de gjør[:)]

Takk takk jenter.

Ja er verst for mor,Ella synes det er kjempe stas å gå til tannlegen,setter seg
fint i tannlegestolen og gaper opp[;)][;)][;)]

huff da! Hvis det kan være til noen trøst, så måtte jeg trekke fire tenner da jeg var rundt tre år da de var ødelagte pga flytende penicillin! Jeg husker det faktisk helt klar den dag i dag, at tannlegen først satte bedøvelse og så trakk tennene! -jeg hørte på kaptein sabeltann på mamma sin walkmann og etterpå fikk jeg et lykketroll, det var veldig spennende og etter det ville jeg faktisk til tannlegen på kontroll osv[;)] Forhåpentligvis blir det en bra opplevelse for Ella også, gi henne gjerne en fin belønning etterpå[:D]

Stakkars lita[:(]
men enda godt hun tar det med godt mot og liker tannlegen da!
Masse lykke til!

Back
Topp