Stakars lille babyen min

Enilleh

Betatt av forumet
Jeg har utrolig dårlig samvittighet, selv om det ikke er noe jeg visste om eller kunne gjort annerledes. Har vært på hytta i noen dager nå, spist normalt. For et par dager siden fikk jeg sterk hodepine, så sterk og så intens at jeg kastet opp. Etter det ville ikke verken oppkast eller hodepine slutte. Mamma ble ganske bekymret for meg og ringte legevakten for å høre om det var noe vi kunne gjøre. Vi fikk beskjed om å komme inn med en gang, men til liten nytte, for alle prøver var normale. I går natt sluttet jeg å kaste opp. Jeg klarte å kjøre hjem i dag.

Mamma ringte meg nettopp og fortalte at hun hadde vasket kjøleskapet for en stund tilbake, og det var noen som var der etter henne som hadde lukket igjen kjøleskapet. Da oppstod det mugg såklart. Helt grønt kjøleskap. Det er blitt vasket fire-fem ganger i ettertid, men det har tydeligvis ikke hjulpet - særlig ikke for meg. Stakars lille i magehuset, jeg håper det går fint med den og at det var jeg som tok imot jævelskapet. Jeg håper virkelig virkelig den ikke har merket noe til det. Ah gud, jeg har helt vondt i hjertet:Heartred

Kan du ikke spørre legen? Om det kan ha gitt noen skade? Hvor langt er du på vei?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan du ikke spørre legen? Om det kan ha gitt noen skade? Hvor langt er du på vei?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spurte ei venninne som er lege, og i så små doser skal det visst ikke være farlig. Men er blir jo litt engstelig likevel. Jeg er snart 16 uker :)

Tror du kan se på dette som matforgiftning. Drikk masse og hvile. :)

Go bedring!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Tusen takk :) Er i fin form igjen nå, og har lært min lekse når det gjelder å være på hytta - putt alt av mat i bokser før et eventuelt nytt kjøleskap:thumright

Back
Topp